/ Forside/ Teknologi / Telekommunikation / Mobil-Telefoni / Spørgsmål
10  g_h 4281
Kamera Uden lyd på S700i
Fra : Befan
Vist : 461 gange
200 point
Dato : 09-03-05 19:53

Hey..

ville meget gerne vide om det er muligt at fjerne lyden sony Ericsson S700i siger når man tager et billede, for det er ret iriterende!!
I så fald hvis man kan, hvordan?

Det ville være kanon dejligt at få væk!!

Med Venlig Hilsen Stefan Kjøller

Kommentar
Fra : veffer

Dato : 09-03-05 19:59

du kan ikke tage kamera lyden af sådan lige. så skal du have et program som kan gå ind og ændre lyden til ingenting. Du kan prøve at søge på google, jeg skal nok skrive, hvis jeg finder et sådan program.

Kommentar
Fra : lyhne1

Dato : 09-03-05 20:07

Hejsa,

Er der ikke en menu (tror den hedder "Mere") når du har aktiveret kamera-funktionen, hvor du kan vælge Kameralyd? eller er det bare lyd på videooptagelser/billeder?

Ellers kan det vel ændres under profilopsætning??

VH
Lyhne1

Kommentar
Fra : veffer

Dato : 09-03-05 20:10

efter hvad der bliver skrevet i andre emner rundt om på nettet, kan lyden ikke slåes fra, da det flere steder ikke er lovligt at tage billeder af folk, uden de er klar over det, specielt ment til paparazi'er, så derfor kan du nok ikke tage lyden af, men hvis det skal gøres, skal det nok gøres med et program som kan "hacke" telefonen.

Kommentar
Fra : Befan

Dato : 09-03-05 21:40

veffer:

Hm surt, men kan godt se ideen med det, men der er da ikke nogen lyd når man tager billeder med at almindeligt digital kamera!? det er det der undre mig..
Men hvis man skal finde et program til at gå ind og ændre i telefonen hva skulle det så være man skulle sødeunder?

MVH Befan

Kommentar
Fra : Samsung

Dato : 09-03-05 23:30

Hej, hvis du går ind i menuen og ændre mobilen til lydløs "mode" kommer kamera lyden jo hellere ikke frem.

Ved ikke om det var det du mente..

Ellers skal man inst SE Tools II som Jeg tror næppe at det er noget man bare kan gøre.

Her er ihvertfald softwaren der kan downloades for at fjerne lyden:
http://www.centralpark.net.au/setool2.html

Kommentar
Fra : Ghettofamily

Dato : 14-03-05 22:15

Hvis din telefon er branded til TDc, så kan du ikke umiddelbart fjerne kamera lyden. Men der er en løsning det kræver dog at du har synkroniserings enheden DSS25 og at du læser denne side, så kan det gøres.
http://www.kawagpz.dk/default.asp?pageid=41
Men du skal lige være klar over, hvad det er du laver, da du godt kan lave alvorligt ged i det.

Kommentar
Fra : warx100

Dato : 09-05-05 22:56

Samsung har ret
du skal bare gå ud i standby menuen og ændre profilen ved at trykke mere og så "slå lydløs til" eller holde # knappen nedei 1 sek. og så når du er førdig kan du så bare slå lyd fra igen... så simpelt er det