/ Forside/ Teknologi / Multimedie & design / PhotoShop / Spørgsmål
10  bentjuul 915
fuldt design i Photoshop
Fra : Tompe_10
Vist : 534 gange
50 point
Dato : 09-03-05 19:17

Jeg er ved at lave mit første design i photoshop (det er forresten 7.00)

Men nu går jeg rundt og tænker på hvordan fanden jeg indsætter mit php...?

Kan det lade si gøre eller er det bare totalt umuligt...? .-)

Kommentar
Fra : hcma

Dato : 09-03-05 20:36

spørgsmål ikke forstået?

Kommentar
Fra : Ammitz

Dato : 09-03-05 20:49

hvad er dit php

Ammitz

Kommentar
Fra : Tompe_10

Dato : 09-03-05 21:26

ok så sartet jeg lige forfra...

Jeg har lavet et design i php for eksempel tjek www.andeware.dk/ral.html

I det design vil jeg gerne ha indsat min tagwall. kan det gøres i photoshop eller skal jeg gøre det på anden vis...?

Kommentar
Fra : sonnic

Dato : 09-03-05 22:19

Tompe_10>

Først er der nogle ting vi er nød til at vide for at kunne besvare dit spørgsmål:

Hvilket program bruger du til Html kodning. (Opsætning af dine hjemmesider)?
Er det du viser "kun" et gif billede "Design-1.gif" du kar kastet ind på en adresse. ?
Når du skriver tagWall. er det så blot en undermeny du ønsker eller hvad. ?

Hvis du har tid og lyst kan du kaste et blik på denne side og se hvad Photoshop kan gøre for dig, alt her inde handler om ombrydning af billeder så de senere kan lægges ud på internettet.

http://www.villysonnichsen.dk/web_sider.html

Held og lykke med projektet, vi hører gerne fra dig.

hilsen Villy

Accepteret svar
Fra : sonnic

Modtaget 50 point
Dato : 09-03-05 22:19

Tompe_10>

Først er der nogle ting vi er nød til at vide for at kunne besvare dit spørgsmål:

Hvilket program bruger du til Html kodning. (Opsætning af dine hjemmesider)?
Er det du viser "kun" et gif billede "Design-1.gif" du kar kastet ind på en adresse. ?
Når du skriver tagWall. er det så blot en undermeny du ønsker eller hvad. ?

Hvis du har tid og lyst kan du kaste et blik på denne side og se hvad Photoshop kan gøre for dig, alt her inde handler om ombrydning af billeder så de senere kan lægges ud på internettet.

http://www.villysonnichsen.dk/web_sider.html

Held og lykke med projektet, vi hører gerne fra dig.

hilsen Villy

Godkendelse af svar
Fra : Tompe_10

Dato : 16-03-05 19:00

Lavede mit design i tables istedet for men ellers tak for hjælpen...

Tak for svaret sonnic.