/ Forside/ Interesser / Andre interesser / Smalltalk / Spørgsmål
10  Camillasm.. 12371
Tak til ans
Fra : bentjuul
Vist : 430 gange
125 point
Dato : 09-03-05 17:23

Tak ans for din herlige måde at takle folk der lukker sine spørgsmål tidligere end lovet for at tjene point http://www.kandu.dk/dk/spg/62267 og her er så de 20 poænger som blev sparet.

//bentjuul

Kommentar
Fra : mulberry

Dato : 09-03-05 17:28

Hi Hi HA HA HA HO HO HO HO Hi Hi HA HA HA HO HO HO HOHi Hi HA HA HA HO HO HO HOHi Hi HA HA HA HO HO HO HOHi Hi HA HA HA HO HO HO HOHi Hi HA HA HA HO HO HO HOHi Hi HA HA HA HO HO HO HOHi Hi HA HA HA HO HO HO HO (DØR af grin)

Kommentar
Fra : emesen

Dato : 09-03-05 17:39

Jeg satser på Ans og forhøjer med 5

Kommentar
Fra : bentjuul

Dato : 09-03-05 17:48

Ok emesen der er forhøjet med 5

Kommentar
Fra : Keldd

Dato : 09-03-05 18:06

Tøsedrenge:
Take a walk on the wild side. Ha ha ha ha

Jeg satser 100 big ones.

Hilsen Keldd.

Kommentar
Fra : bentjuul

Dato : 09-03-05 18:34

Der er forhøjet med 100 fra keldd hva' fa'en de smuttede da fra min konto, nåh pyt jeg griner stadig over ans joke

//bentjuul

Kommentar
Fra : emesen

Dato : 09-03-05 18:54

Keldd - bare fordi du bor synden for Kbh. behøver du da ikke at skype sådan ud.
Slet ikke noget om værdien - for den er i top.

Kommentar
Fra : Keldd

Dato : 09-03-05 19:15

Øh..................hvad går det egentlig ud på.

Hilsen
Keldd.

Kommentar
Fra : emesen

Dato : 09-03-05 19:52

Keldd - det er der ingen der ved...........tror jeg nok.

Kommentar
Fra : Keldd

Dato : 09-03-05 21:16

Så er det lige noget for mig.

Keldd.

Accepteret svar
Fra : ans

Modtaget 125 point
Dato : 10-03-05 10:35

En joke, det er da fra det "virkelige" liv på kandu

Hilsen ans

Godkendelse af svar
Fra : bentjuul

Dato : 10-03-05 18:59

Tak for svaret ans. Ja, som emesen ville ha' sagt "ans du har ret" og sjovt har det været

//bentjuul

Kommentar
Fra : Eyvind

Dato : 10-03-05 19:39

Ho ho - jeg nåede lige de gyldne ord til betalingfrit kig inden der blev lukket.

Kommentar
Fra : ans

Dato : 10-03-05 20:03

Tak bentjuul.

Dejligt med lidt humor.

Der var du heldig Eyvind

Hilsen ans

Kommentar
Fra : bentjuul

Dato : 10-03-05 20:15

æv, det var ærgeligt at jeg ikke fik gaflet nogle poænger fra emesen

Kommentar
Fra : ans

Dato : 10-03-05 20:38

Ja synd for dig bentjuul

Både Keldd og emesen står nu i gæld til dig.

Jeg kan da godt lægge ud

Senere vil jeg så finde ud af hvordan jeg skal inddrive gælden

Hilsen ans

Kommentar
Fra : bentjuul

Dato : 10-03-05 20:43

de skal nok blive lokket herind igen.

Kommentar
Fra : emesen

Dato : 10-03-05 21:21

Næe det gør vi ikke, for så længe den er hængende på skærmen, betales der ikke.
Nu vil Ans, som sædvanlig nok rette mig, og det har hun da også ret i.

Kommentar
Fra : ans

Dato : 10-03-05 21:33

Det har jeg også prøvet, men hvis du skal læse dette indlæg, så må du betale

bentjuul

Se lige her

http://www.kandu.dk/dk/spg/62365

http://www.kandu.dk/dk/spg/62366

Kommentar
Fra : bentjuul

Dato : 10-03-05 22:23

12 af de skarpe lige ned i muldvarpepungen - og så fra emesen, herligt - så mangler vi kun keldd - jeg tror han kommer.

//bentjuul

Kommentar
Fra : bentjuul

Dato : 10-03-05 22:26

Har lige fået 12 mere men det er måske fra Eyvind

Kommentar
Fra : ans

Dato : 10-03-05 22:28

bentjuul

Du kan ikke være sikker på at det er fra emesen

Kommentar
Fra : ans

Dato : 10-03-05 22:38

Jeg morer mig så meget

Jeg sletter ikke det andet spørgsmål, det har bestyrelsen vedtaget

Kommentar
Fra : bentjuul

Dato : 10-03-05 22:38

jo du kan se på klokkeslettet og se hvornår jeg lukkede. herligt de seneste tolv er nok på grund af dit nye spørgsmål

Kommentar
Fra : bentjuul

Dato : 10-03-05 22:41

Det er næsten ligesom herhjemme der bliver jeg heller ikke spurgt

//bentjuul

Kommentar
Fra : ans

Dato : 10-03-05 22:58

Citat
emesen Dato : 10-03-05 21:21

Næe det gør vi ikke, for så længe den er hængende på skærmen, betales der ikke.
Nu vil Ans, som sædvanlig nok rette mig, og det har hun da også ret i.

Det er rigtigt, så længe "spørgsmålet" er hængende på skærmen kan man komme med et indlæg. Er tiden så overskredet efter man har sendt sit eget indlæg,kan man ikke læse det med mindre man vil betale for det

Det her går som smurt i olie

Kommentar
Fra : emesen

Dato : 11-03-05 15:53

Tja - men det var nu ikke mig som betalte i dette spørgsmål.
Når man som jeg, kører med underliggende og gennemgangs postserversystem er det ret nemt, at omgå disse købepoint.

Kommentar
Fra : ans

Dato : 11-03-05 16:04

Var det så Eyvind eller emesen.

Kommentar
Fra : ans

Dato : 11-03-05 16:13

Nu har jeg lige fået returpoint i det andet spørgsmål

Kommentar
Fra : bentjuul

Dato : 11-03-05 16:21

Troede det var dig emesen jeg har fået returpoint 3 gange nu - så det har været den rene overskudsforretning

//bentjuul

Kommentar
Fra : emesen

Dato : 14-03-05 20:05

Ja ja det var mig som betalte...............jeg prøver bare at se om det er muligt at narre Ans en lille smule:::::::::::::::::::::::det er det ikke.
Og jeg har aldrig hørt om et:
>>>underliggende og gennemgangs postserversystem<<<

Kommentar
Fra : ans