/ Forside/ Teknologi / Telekommunikation / Mobil-Telefoni / Spørgsmål
10  g_h 4281
USB Cable DCU-11
Fra : Horst
Vist : 422 gange
40 point
Dato : 09-03-05 15:09

Når jeg sætter stikket ind i PC´en sker der ikke noget ("ny hardware fundet" kommer ikke frem). Derfor har jeg fra Sony-Erikssons hjemmeside downloaded en driver = USB_Driver_syncStation. Så klikker jeg på "SUCOM". Men den kan ikke åbnes - umiddelbart.
Hvad skal jeg gøre ?

Kommentar
Fra : JacobS.

Dato : 09-03-05 15:24

du går ind på sony ericcsons hjemmeside og henter den driver som du skal have. når du har hentet den bliver du nød til at afinstalere softwaren til din mobil. Du skal først hente og instalere driveren til kablet inden du instalere det andet software. Hvis ikke det virker så gå ind på denne side, og få hjælp: http://www.sonyericsson.com/spg.jsp?cc=global&lc=en&ver=4001&template=ph1_2&zone=ph

Håber jeg kunne hjælpe

JacobS.

Kommentar
Fra : JacobS.

Dato : 10-03-05 19:01

Kan du ikke lige sige om det har virket?

Kommentar
Fra : Horst

Dato : 10-03-05 19:11

Hej,
jeg har først locked på nu. Jeg skal gerne svare dig, når jeg har afprøvet din anvisning.

Kommentar
Fra : Horst

Dato : 10-03-05 19:30

Hej Jacob,
jeg HAVDE downloaded driveren tidligere. MEN jeg grejer ikke hvad og hvordan man unzipper. Alle de filer, jeg klikker på kræver ikke at man unzipper. Hvad gør jeg forkert Den fil jeg har downloaded hedder
usb_driver_dcu11.zip
Mvh.
Horst

Kommentar
Fra : Horst

Dato : 10-03-05 19:31

Jacob,
er du på SKYPE ??
Horst

Accepteret svar
Fra : JacobS.

Modtaget 40 point
Dato : 11-03-05 14:45

Når det er en zip fil SKAL de unzippes. Du skal højreklikke på hele mappen med filerne og sige unzip. og så laver den en mappe med de unzippede filer, og det er dem du skal bruge.

Godkendelse af svar
Fra : Horst

Dato : 11-03-05 19:41

Tak for svaret JacobS..