/ Forside/ Interesser / Fritid / Computerspil / Spørgsmål
10  Tri 2316
Nfs Underground 2
Fra : mollejj
Vist : 440 gange
50 point
Dato : 09-03-05 14:03

Er der nogen der ved hvor man kan hente Need For Speed Underground 2(Fuld version) på nettet ???

Kommentar
Fra : veffer

Dato : 09-03-05 16:32

øhh tjaa, nu skal du vide det ikke er lovligt sådan at hente spil fra nettet, og at i hvisse tilfælde bliver folk "busted" for det, altså får de en bøde. Men her (http://www.download.com/3000-2166_4-10051706.html) Kan du hente et program som man kan hente lovlige, og ulovlige filer fra, så er det bare at holde sig på den rette side af loven.

Kommentar
Fra : CCjunior

Dato : 09-03-05 17:24

Du kan fise ned og hente det i fona.. hehe

Kommentar
Fra : xou

Dato : 09-03-05 18:52

JEG KØBTE 1`ER FOR 66,66 KROBER (3 FOR 200) SÅ VENDT LIDT ENDNU.......

Kommentar
Fra : mollejj

Dato : 09-03-05 19:09

Til Veffer den side du har skrevet er ikk til noget program

Accepteret svar
Fra : madskrigslund

Modtaget 50 point
Dato : 12-03-05 01:18
Kommentar
Fra : phg1

Dato : 13-03-05 12:01

TIL ALLE
jeg fatter simpelhen ikke at kandu.dk vil blive ved med at lægge navn til disse forspørglser som #0 kommer med.
prøv at komme med den slags spørgsmål på et andet forum her på nettet og man er bannet på stedet.

Kommentar
Fra : madskrigslund

Dato : 13-03-05 13:03

til phg1:
DU kan da bare gå ind og kigge i et andet forum, hvis det generer dig her, så gå væk!

Kommentar
Fra : madskrigslund

Dato : 13-03-05 13:05

til phg1:
Der står jo også: Computerspil spørgsmål!!! han/hun spurgte om et spørgsmål, og jeg svarede på det! Så...!

Kommentar
Fra : CCjunior

Dato : 13-03-05 19:09

ja..men det er så smask ulovligt at svare på det.. men du kunne ha lagt et link ud til en gratis demo af spillet og opfordret til at købe det hvis man kan li det..hvad du sidder og laver bag din computer er dit problem, men det er ulovligt at opfordre/hjælpe andre til kriminalitet...

Kommentar
Fra : madskrigslund

Dato : 13-03-05 19:12

De ved jo selv at det er ulovligt! Det er næsten alt download på internettet så LUK RØVEN!

Kommentar
Fra : phg1

Dato : 13-03-05 20:05

#CCjunior
godt at se der er andre der kan se problemstillingen her.

#madkrigslund
hvaaa følte du dig specielt truffet eller hvad??
nu er det sådan at kandu.dk er et offentlig forum der skal overholde de danske love ligesom alle andre,og det betyder også at der ikke må blive opfordret til ulovligheder,og efter som #0 spurgte efter hvor man kunne downloadet en fuld version af nfsu 2,kan jeg ikke se andet end det er at opfordre til ulovligheder.
i sidste ende kan det blive en konsekvens at kandu må lukke på grund af at der er nogle få medlemmer der ikke kan finde ud af at man skal betale for andres arbejde.
og læg så lige mærke til at jeg ikke synker ned på dit nivue af sprogbrug,men du skal da bare fortsætte med dit primitive sprogbrug ,hvis du ikke kan finde ud af andet.

Kommentar
Fra : madskrigslund

Dato : 13-03-05 20:08

OK din nørd!

Kommentar
Fra : phg1

Dato : 13-03-05 22:02

syntes du det er sjovt det jeg skrev??
har jeg angrebet dig personligt??
men sid du da bare bag ved din skærm med dine fedtede briller og bliv ved med at spille smart!!
du gør da ingen andre end dig selv til grin.

Godkendelse af svar
Fra : mollejj

Dato : 14-03-05 14:22

Tak for svaret madskrigslund du er sq fin