/ Forside/ Interesser / Andre interesser / Kandu.dk / Spørgsmål
10  arne.jako.. 6470
Mail
Fra : swarn
Vist : 288 gange
1 point
Dato : 09-03-05 12:11

Får ikke mail,hvad med jer????????????????????????????????????????????

Kommentar
Fra : bentjuul

Dato : 09-03-05 12:34

Ingen har vist fået mail siden i går aftes.

//bentjuul

Accepteret svar
Fra : dabj

Modtaget 11 point
Dato : 09-03-05 12:52

Savner vi dem??

Kommentar
Fra : fh1dk

Dato : 09-03-05 13:34

har ikke fået dem i flere måneder , det gik galt efter jeg skiftede mailboks.

Kommentar
Fra : 3773

Dato : 09-03-05 15:03

0,

det duer åbenbart ikke (igen) idag!

Kommentar
Fra : Klumme

Dato : 09-03-05 16:18

Siden kan ikke vises
Der er problemer med den side, du prøver at åbne, og den kan ikke vises.

Prøv følgende:
•   Åbn hjemmesiden www.kandu.dk, og søg efter hyperlinks, der fører til de ønskede oplysninger.
•   Klik på knappen Opdater, eller prøv igen senere.
•   Klik på Søg for at søge efter oplysninger på Internettet.
•   Du kan også se en liste over relaterede websteder.

HTTP 500 - Intern serverfejl
Internet Explorer
*******************************************

Og ingen mail LOOOOL. Igenigenigenigenigenigen

Ikke brokke sig.... Det er jo gratis.....ved I nok (som nogen siger)

Kommentar
Fra : emesen

Dato : 09-03-05 17:46

Er der nogen, som kan huske melodien til "No mails to day"

Kommentar
Fra : arne.jakobsen

Dato : 09-03-05 20:36

Nu er det spørgsmål efterhånden stillet 100 gange, og hver gang med nogenlunde de samme svar.

Hver gang JEG har opdaget at Kandu's mail-server har været nede, har jeg sendt dem en mail om det, og mindre end 30 minutter senere, har den været oppe igen. Der er åbenbart nogen der hellere vil brokke sig end gøre noget ved det.

emesen - Du har deltaget i de fleste af den slags tråde, så du burde da efterhånden have lært hvordan man forholder sig.

Nåh Pyt. Nu er den oppe igen. Men næste gang, så send lige en emil til teamet, det er meget mere effektiv end BROK.

Hilsen Arne Jakobsen

Kommentar
Fra : Klumme

Dato : 09-03-05 20:40

Det er sørme godt de har dig NavigatorArne LOOOL - Hvordan mon de klarede sig før du dukkede op???

Kommentar
Fra : arne.jakobsen

Dato : 09-03-05 20:43

Klap i Klamme. Du kommer som sædvanligt ikke med en brugbar kommentar.

Kommentar
Fra : Klumme

Dato : 09-03-05 20:48

det ville du såmænd ikke kunne forstå alligelel LOOl

By the way... Jeg skal en tur til Fyn og skal køre efter et landkort. Kan du ikke lige forklare mig det med målestoksforhold.... Jeg har ikke helt fattet det LoOoOoL

Kommentar
Fra : arne.jakobsen

Dato : 09-03-05 20:54

Og du har stadig ikke forstået at LOL betyder Laughing Out Loud. Og LoOoOoOoOL er noget LAL der ingen betydning har. Få lige dine skolepenge tilbage? LOL

Kommentar
Fra : Klumme

Dato : 09-03-05 20:59

Nå for søren. Jamen hvem der dog bare vidste så meget som du.

Men det der med målestokkene ........ Fortæl lige NavyArne...... LOoOoOoOL

Kommentar
Fra : arne.jakobsen

Dato : 09-03-05 21:04

Gerne Klamme

Citat
Målestok forholdet 1:250.000 betyder at 1 cm. på kortet er lig med 250.000 cm i virkeligheden.
Så hvis noget på kortet er 10 cm fra hinanden betyder dette 250.000 x 10 = 2.500.000 cm i virkeligheden.
Så skal du bare dele med 100 for at få det i meter altså 25.000 meter = 25 KM. På et kort i målestok 1:250.000 er 1 cm altså = 25 km. Hvis I måler 1,35 cm på kortet skal I altså gange med 25 for at finde afstanden i KM.

Det var der ingen andre der forklarede. Men nu ved I det. Venlig Hilsen Arne

P.S.: Jeg har undervist spejderledere i Kort og Kompas og arbejdet som navigatør i Søværnet.

Hvad er der galt med den forklaring?

Kommentar
Fra : arne.jakobsen

Dato : 09-03-05 21:10

Ok. Snublefejl jeg fik jo ganget med 10. så 1 cm. er lig med IKKE 25 km men 2,5 km.

Men nogen KUNNE jo have korrigeret mig i stedet for blot at overpisse mig. Det ville have været en pæn måde at reagere på.

Kommentar
Fra : arne.jakobsen

Dato : 09-03-05 21:12

Men det har stadig ikke noget med mail's at gøre. Og DU Klamme kommer KUN ind her for at lave ballade.

Kommentar
Fra : Klumme

Dato : 09-03-05 21:16

Nååå for søren.... snublefejl... Det ku du da bare ha sagt. Det er da så menneskeligt at fejle. Det er ligesom med stavefejl.. Alle er jo ikke lige intilligente, så det må man jo osse bære lidt over med.

Men du ved, man blir sgu så påpasselig når man konstant her på Kandu oplever een der altid er klar til at overskide og tilsvine andre brugere, hvis de ikke lige kører efter vedkommendes lille, dumme, oppustede og selvglade hoved

Kommentar
Fra : Klumme

Dato : 09-03-05 21:19

Jeg har set een der skriver: "LÆS TRÅDEN FOR HEL........." og nu vil jeg be dig om at se på min kommentar kl. 16.18 hvor jeg skriver: "Og ingen mail LOOOOL. Igenigenigenigenigenigen"

Er det ikke et klokkerent svar på spørgsmålet i denne tråd?

Tag lige og læs tråden helt igennem inden du spytter dit ækle galde ud

Kommentar
Fra : Klumme

Dato : 09-03-05 21:49

For øvrigt gjorde Dova dig opmærksom på din "snublefejl" på en pæn måde kl. 00.42 og kl. 00.53, men med sædvanlig uelagant arrogance negligerede du det fuldkommen.

Der udover var det oprindelige sp. allerede besvaret, da du som sædvanlig i en hel anden tråd absolut skulle føre dig frem og tegne og fortælle hvor skide god du er til noget du overhovedet ikke er blevet spurgt om. Og så klodser du bare så gevaldigt i det i din syge iver for at vise hvor eddergo du er... Derfor LOOOOL når du skriver navigatør og alt det andet blær

Husk nu at sende en klage til Kandu......LOOOL - Jeg tror de (som os andre) er ved at brække sig over dig

Kommentar
Fra : creamygirl

Dato : 09-03-05 22:02

Peder Skram torpederer endnu engang...LOLLLL = laughing out loud loud loud loud -eller LMAO = Laugh My A.. Off ...Same shit!

Spam teamet. De vil elske det

Kommentar
Fra : emesen

Dato : 09-03-05 22:49

http://www.kandu.dk/dk/spg/62248#663360
Tænk jeg syntes lige at den sang passede til lejligheden.
Citat
emesen - Du har deltaget i de fleste af den slags tråde, så du burde da efterhånden have lært hvordan man forholder sig.

Ja da, vel har jeg deltaget i mange af disse tråde, og det er mest for at gafle lidt
påænger.....................men lært særlig meget har jeg vist ikke.

Kommentar
Fra : Klumme

Dato : 10-03-05 04:40

HAllllåååååAJ. Hvor blir du af. Svar på mine sp, som du selv plæderer for.

Eller TØR du ikke, dit pjok

Kommentar
Fra : Klumme

Dato : 10-03-05 19:42

Kom nu Pjokke. Svar dog når du blir spurgt.... er det ikke sån du plejer at sige? LOOL

Godkendelse af svar
Fra : swarn

Dato : 11-03-05 15:17

Tak for svaret dabj.

Swarn