/ Forside/ Interesser / Fritid / Musik / Spørgsmål
10  tedd 8824
Lette kendte klavernoder? (gerne som .pd~
Fra : Kazistuta
Vist : 3230 gange
100 point
Dato : 09-03-05 00:35

Jeg vil høre, om der er nogen som ligger inde med nogle lette klavernoder (gerne lidt kendte melodier, klassiske/temaer etc.) som .pdf-fil? Jeg kan spille akkordspil på klaver, men mangler nogle gode klaverstykker til at få sat gang i noget ordentlig højrehåndsspil. Hvis du ikke ligger inde med nogle noder som .pdf-fil, men bare har nogle gode forslag, er de også mere end velkomne.

Og jeg VED GODT, at der er noget der hedder biblioteket, men ville bare i første omgang høre folk herinde, om de kunne anbefale noget...

Kommentar
Fra : miritdk

Dato : 09-03-05 00:44

prøv at downloade Anvil Studie - der vises noderne selv i midi´s

http://www.tucows.com/preview/193454.html

Kommentar
Fra : camved

Dato : 16-03-05 22:07

Ved ikke helt om det er som .pdf-fil men prøv www.8notes.comb ;)

Kommentar
Fra : camved

Dato : 16-03-05 22:07
Kommentar
Fra : softeyes

Dato : 20-03-05 17:53

prøv www pianofiles.com

Kommentar
Fra : Christina2912