/ Forside/ Interesser / Helbred / Førstehjælp / Spørgsmål
10  granner01 150
Førstehjælpsdukke
Fra : Xingyi
Vist : 5060 gange
200 point
Dato : 08-03-05 23:32

Kan man finde en førstehjælpsdukke der er til at betale, og hvis ja, hvor henne?

Kommentar
Fra : computersmeden

Dato : 08-03-05 23:41

hej du kan prøve her http://www.frb-pc.dk/ der står ikke noget om pris men man kan vel ringe til dem

Kommentar
Fra : jakjoe

Dato : 08-03-05 23:49

Det var måske en ide´ at spørge de steder/organisationer som tager sig af undervisning i førstehjælp....jeg tænker på Røde Kors,Falck, ASF-Dansk Folkehjælp, Beredskabsstyrelsen i din kommune. Det kunne jo være at de havde noget som ikke var helt af den kvalitet, som de ønskede, og ville sælge til en billig penge.

(Så at ASF Køge havde søgt kommunen om 68.000 kr. til en ny dukke). Det er ikke småpenge vi snakker om.

mvh
jakjoe

Kommentar
Fra : bibsamie

Dato : 09-03-05 05:31

her kan de finde en der er til at betale https://e-handel.kirudan.dk/katalog/43/136/foerstehjaelpsdukke/15-14-510

mvh
per

Kommentar
Fra : thyfoon

Dato : 09-03-05 23:30

flere steder i drk´s afd for førstehjælpkursus skal de ha nyanskafte dukkere der er mere anvacert så hvis du kan nøjes med en brugt dukke så prøv at tage kontakt til din lokal afd af drk eller ring til drk´s hovdekontor på blegdamsvej i københavn (drk=Dansk Røde Kors)

Kommentar
Fra : aroma

Dato : 10-03-05 00:05

her er der lings som sælger en førstehjælpsdukkeder står ikke noget om pris men man kan vel ringe til dem

www.opti-safe.dk
mvh
steen

Kommentar
Fra : Xingyi

Dato : 10-03-05 00:07

har haft fat i opti safe
deres Ambu man C model koster 12.875,- plus moms
og multi koster 4665,- plus moms

Kommentar
Fra : aroma

Dato : 10-03-05 00:35

hvor mege vil du give for en førstehjælpsdukke?

mvh
DE Grønne Samaritter Varde
steen

Kommentar
Fra : thyfoon

Dato : 28-10-06 11:47

hejsa ja der findes en dukke der er til at betale http://www.trygfonden.dk/Default.aspx?ID=746