/ Forside/ Interesser / Fritid / Foto / Spørgsmål
10  Nordsted1 2955
Ixus 700
Fra : gert_k
Vist : 497 gange
70 point
Dato : 08-03-05 22:38

Nogen der har prøvet det nye Ixus 700??

Kommentar
Fra : akle

Dato : 11-03-05 01:14

Nej, men jeg har hørt fra naboens søn, har købt et, og han er meget fornøjet.

Kommentar
Fra : gert_k

Dato : 13-03-05 21:50

...øhh! tak! andre bud?

Kommentar
Fra : akle

Dato : 14-03-05 16:21

At Ixus 700 er godt, er der ingen tvivl om. Canon digitalkameraer er i det hele taget gode produkter og kendt for sin gode kvalitet. Jeg har selv 2 Canon-kameraer, nemlig Canon PowerShot og Canon EOS, sidstnævnte har Ixus 700 fået nogle komponenter af. Her er et link til Canon Ixus 700. Læs om kameraet og tag selv stilling.

Kommentar
Fra : akle

Dato : 14-03-05 16:23
Kommentar
Fra : gert_k

Dato : 14-03-05 16:25

det var mere sådan noget man ikke kan læse sig til, hvordan ligger det i hånden? hvor godt ligger det i lommen? hvordan er skærmen, batteritid, billederne?

Kommentar
Fra : akle

Dato : 14-03-05 16:56

Læs dog specifikationerne nederst på siden af linket. Her får du alle relevante oplysninger. Skærmen er på 2 " , batteritid på 160 billeder i bedste opløsning og 3½ time ved afspilning, billederne bliver naturligvis knivskarpe med kameraets høje 7,1MB og opløsningen er virkelig stor ved max. kvalitet på billederne. Kameraet er i pocket-størrelse og med slim-line former (runde former som er bahagelige at holde i hånd). Der ud over er der en masse lækre funktioner både automatisk og manulle. Et kamera jeg aldrig ville være i tivivl om at købe, hvis jeg ikke allerede havde købt mit nr.2 kamera for mindre end 2 uger siden.

Kommentar
Fra : gert_k

Dato : 14-03-05 21:48

jeg har læst dem, men det er bare så nyt at jeg ikke kan gå ind i en butik og prøve det her hvor jeg bor, og hader bare at købe et kamera/videokamera/mobil/kæreste jeg ikke har prøvet at holde i hånden....... så derfor efterspørger jeg nogen der har prøvet det irl da eks. batteritid aldrig holder, selvom 160 billeder lyder ret lavt ved. skærm og flash off

Kommentar
Fra : akle

Dato : 14-03-05 22:33

Nej, 160 billeder er et højt tal med den store opløsning på billederne. Ved mit første digitalkamera (PowerShot) er batteriholdbarheden på ca 1 time ved afspilning, så 3½ time er virkelig længe for Ixus 700. For øvrigt er det en god idé at købe et ekstra batteri, så man hele tiden kan skifte til et fuldopladeligt batteri, samt købe et større memorykort, som kan rumme de 160 billeder (eller mere).
PS. Du har vel heller ingen fuld garanti om det forventede med kæresten, ved blot at have holdt hende i hånden???

Kommentar
Fra : gert_k

Dato : 16-03-05 14:02

:d heh, nej måske ikke, jeg har også købt det så nu håber jeg det er godt

Accepteret svar
Fra : akle

Modtaget 70 point
Dato : 16-03-05 21:53

Så håber jeg du bliver rigtig glad for dit nye kamera, TILLYKKE MED DET!
Jeg regner så med du vil afslutte dit spørgsmål md Accept.
Mvh Akle

Godkendelse af svar
Fra : gert_k

Dato : 17-03-05 17:43

Så skidt da

Kommentar
Fra : akle

Dato : 17-03-05 17:54

...og her fra, ... så skidt pyt, men TAK.
For øvrigt er batteritiden ved kamera "on" (ikke off) og ½ bliz brug ved 160 billeder, som man normalt regner med. Du sparer batteri ved at tage det ud, når du ikke skal bruge kameraet i længere tid.
Jeg er overbevist om, at du bliver rigtig glad for kameraet, som jo er en lækker sag.
Hilsen Akle