/ Forside/ Teknologi / Hardware / Pc'er / Spørgsmål
10  severino 10622
Hjælp til Start...
Fra : _Anders
Vist : 338 gange
86 point
Dato : 08-03-05 20:52

Hey... Jeg er en nybegynder der gerne vil samle en com fra bunden. Jeg ved bare ikke så meget om det så jeg ville spørge om hvad og hvordan man skal gøre/bruge...

ps. Hvis i kunne give mig nogle gode råd til hvordan jeg kunne sætte den ideele gamer com sammen så ville det være dejligt...

_Anders

Accepteret svar
Fra : ostemanden

Modtaget 96 point
Dato : 08-03-05 21:00

Hvis du skal samle en god spille computer, skal du efter min mening benytte en AMD processor, ATI grafikkort og nogle Dual Channel RAM (og selvfølgelig et godt bundkort som kan tage det)... Og glem ikke lyden..

At samle en computer kræver lidt erfaring... Hvis du har en kammerat som har lidt mere forstand på det, så spørg om han ikke vil hjælpe dig med at samle den, så du får lidt erfaring med det i starten!

Kommentar
Fra : molokyle

Dato : 08-03-05 21:02

Jeg vil gerne bygge en Jetjager, men jeg ved ik' li' hvordan ?

Kan man bruge nogle gamle støvler jeg har liggende ?

..er der nogen der ka' hjælpe ???

...undskyld _Anders -> Jeg ku' bare ik' la' vær'

En comp. til hvor meget ? Hvad må det koste ?

Køb en 'gammel' 1.8 Mhz i 'Den Blå Avis' og knald lidt extra RAM og et ordentligt nyt grafikkort i den

Hvor du køber det billigt fra nyt ? Søg her : http://edbpriser.dk

</MOLOKYLE>

Godkendelse af svar
Fra : _Anders

Dato : 08-03-05 21:08

takker...

Kommentar
Fra : emesen

Dato : 08-03-05 21:12

Jeg ved ikke om de er blevet bedre, men nogle ledningsfri og samtidig infrarød var ikke så hurtige til spil.