/ Forside/ Teknologi / Telekommunikation / ADSL / Spørgsmål
10  CLAN 640
ADSL/MSN hvordan sender man filer ??
Fra : asbjoren
Vist : 443 gange
40 point
Dato : 07-09-02 16:43

jeg har tiscali som udbyder og en router cisco 677, kan det komme til at virker hvis ikke, er der så et andet godt program jeg kan bruge på forhånd tak

**kim**

Accepteret svar
Fra : srhansen

Modtaget 50 point
Dato : 07-09-02 17:14

Jeg er ikke sikker på at jeg har forstået dit spørgsmål, men drejer det sig om at sende større filer end 10 MB er det ikke givet at du kan maile dem. Der er det nemmeste at oprette en FTP-server eller client afhængig af hvem du skal sende filer til. Cuteftp eller Bulletproof, kan klare den sag. En anden mulighed er at oploade dine filer til en Web-server f.eks yahoo groups. Her kan modtageren så hente filerne.

Kommentar
Fra : Nyhedsbruger

Dato : 08-09-02 13:13

On Sat, 07 Sep 2002 14:43:09 GMT, asbjoren <asbjoren.news@kandu.dk> enlightend everyone in dk.edb.internet.udbydere.xdsl with:
> jeg har tiscali som udbyder og en router cisco 677, kan det komme til at
> virke

Nej.

> hvis ikke, er der så et andet godt program jeg kan bruge på
> forhånd tak

Måske ICQ, den skulle kunne overtales, et FTP/Webserver kan også bruges,
Direct Connect skulle også virke, Yahoo Messenger har jeg hørt vil virke.

--
Chano Andersen (chano@mrfunny.yi.org)
MSN Messenger: chano_andersen@hotmail.com ICQ: 15377564
Yahoo! Messenger: mrfunny_dk AIM: mrfunnydk1
http://mrfunny.yi.org/ | http://www.nikkiwebster.dk/