/ Forside/ Teknologi / Telekommunikation / Mobil-Telefoni / Spørgsmål
10  g_h 4281
Gammeldags ringetoner
Fra : Plambaek
Vist : 1560 gange
175 point
Dato : 08-03-05 17:25

Hej

Er der nogen der kender en side hvor der er andre ringetoner end de her kedelige musiknumre. Det jeg tænker på er toner som lyder som de gode gamle analoge telefoner. Eller bare nogle andre toner end dem man kan finde på de normale sider som www.ringetoner.dk, nokia.dk, etc.

Håber I kan hjælpe en træt mand

Plambæk

Kommentar
Fra : grethes

Dato : 08-03-05 17:57

Hvis du har Telmore kan du hente en ganske almindelig ring - ring der.

Kommentar
Fra : slander

Dato : 08-03-05 19:13

jeg har lige været inde hos Telmore og set deres ringetoner gennem, jeg kan ikke finde nogen der minder om en normal ringetone (kun musik stykker)..

jeg har også i længere tid søgt en normal ring tone..

Kommentar
Fra : slander

Dato : 08-03-05 19:44

så har jeg lige været rundt på en masse sider (der næsten var ens)..

men jeg fandt noget der måske kan bruges, nu ved jeg ikke om du skal bruge alm ringetoner eller poli et eller andet??

men skal du bruge alm ringetoner så er der nogen der næsten minder om "ring ring" her på siden http://ringetoner.mobilez.dk/nokia/showcontentpage.asp?intUserID=126&EMS=&intCategoryID=1652 prøv at lyt lidt til dem nederst i listen "alert, xxxx"

håber det var det du søgte, jeg fandt en jeg kan holde ud at høre på..

Kommentar
Fra : Mondril

Dato : 10-03-05 09:03
Kommentar
Fra : Mondril

Dato : 10-03-05 09:03
Kommentar
Fra : Mondril

Dato : 10-03-05 09:03
Kommentar
Fra : Mondril

Dato : 10-03-05 09:04

Hov..

Kommentar
Fra : Plambaek

Dato : 10-03-05 16:23

Hmm, det blev lidt bedere men stadig ikke godt nok. Beklager.

Kommentar
Fra : taliskoko