/ Forside/ Teknologi / Telekommunikation / Mobil-Telefoni / Spørgsmål
10  g_h 4281
Downloade gratis billeder/ringetoner??
Fra : Ana17
Vist : 452 gange
50 point
Dato : 08-03-05 13:47

Jeg har en sony ericcson t630!
Er der nogle der kender en side hvor man kan hente billeder, ringetoner og temaer til sin mobil og så fx overføre dem til mobilen vha bluetooth?? Det skal være gratis..
Mvh

Accepteret svar
Fra : cdripper

Modtaget 60 point
Dato : 08-03-05 13:51
Kommentar
Fra : JacobS.

Dato : 08-03-05 16:09

ja, her er en side hvor du kan hente gratis ting. du skal bare gå ind under " gratis sektionen" og så kommer der er en side hvor du skal vælge din mobil telefon. når du har downloadet det du vil have bruger du sony erriccsons mobile software til at overføre det!

Hent det her: http://www.mobilegamer.dk/

Kommentar
Fra : Samsung

Dato : 09-03-05 06:53

i http://www.zedge.no/ kan du oprette en bruger gratis og så ville du få en password sendt til din mail.

Du kan hente 15 downloads om dagen, men det er nok for mig da der er rigeligt at se til og man skifter hellere ikke temaer, baggrunds billeder, ringetoner, animationer, hver dag.

Håber at du kan bruge det til noget

Godkendelse af svar
Fra : Ana17

Dato : 20-04-05 12:03

Tak for svaret cdripper.
Skøn side... Tak for hjælpen