/ Forside/ Interesser / Helbred / Ernæring / Spørgsmål
10  erling_l 304
køber unge i større grad kvalitets varer
Fra : snaptil
Vist : 491 gange
120 point
Dato : 08-03-05 02:44

jeg mangler at finde nogle undersøgelser der underbygger eller modsiger at unge i højere grad køber kvaliets fødevarer.
så hvis du kan finde link eller oplyse om undersøgelser vil jeg være glad.
- og rigtig glad hvis der feks fandtes en undersøgelse ang. pølser, men langt fra et krav

skulle du finde undersøgelser der beskriver danskere, andre befolkningsgrupper, og lignende i stedet for unge, er jeg også interesseret.

Kommentar
Fra : viskinge

Dato : 08-03-05 05:23

Prøv at kigge her: http://www.foedevarestyrelsen.dk/Publikationer/ElektroniskePublikationer/forside.htm
Mange forskellige undersøgelser.

MVH

Kommentar
Fra : CLAN

Dato : 08-03-05 07:29

Uha'
Det skal jeg lade være usagt, men man har da aldrig været oplyst så meget, som man er nu! Mon ikke der er lidt omkring snakken - ikke for alle men mange.
Viskinge's link er godt, men der er et hav omkring emnet på nettet, og jeg vil lade dig selv sortere i denne søgning.
http://www.google.dk/search?hl=da&cr=countryDK&q=Danske+f%C3%B8devarer+vaner&spell=1

Kommentar
Fra : jakjoe