/ Forside/ Interesser / Dyr / Andre dyr / Spørgsmål
10  HelleBirg.. 552
sump skildpadder
Fra : tekno
Vist : 560 gange
100 point
Dato : 07-09-02 12:19

Kan sumpskildpadder overvintre udendørs hvis basin dybden gør at det ikke kan bund fryse. Skal de fodres i vinter halvåret.
vh. Tekno

Accepteret svar
Fra : Brynja

Modtaget 110 point
Dato : 07-09-02 13:05

Hej Tekno

Jeg ville ikke tage chancen da det bliver for koldt for dem. Jeg har en veninde som prøvede, men fire skilpadder altså alle døde.

Med venlig hilsen
Brynja

Kommentar
Fra : Brynja

Dato : 07-09-02 13:07

hej igen,

Jeg må lige tilføje at jeg er ikke sikker på om det var kulden, men de var ellers sunde og raske.