/ Forside/ Interesser / Fritid / Håndarbejde / Spørgsmål
10  Camillasm.. 1373
mønstre på nettet.
Fra : sabelfisk
Vist : 2148 gange
50 point
Dato : 07-03-05 20:22

Jeg har brug for at finde et møster til en bikini tob, eller en bh. Je ved ikke helt hvor jeg skal søge, er der nogle foreslag? Det skal selvfølgelig helst være gratis

Kommentar
Fra : zikka

Dato : 07-03-05 20:30

Hej

Hvis du kan strikke/hækle så gå ind på www.garnstudio.dk og søg i deres opskrifts samling

Kommentar
Fra : zikka

Dato : 07-03-05 20:30

Hej

Hvis du kan strikke/hækle så gå ind på www.garnstudio.dk og søg i deres opskrifts samling

Kommentar
Fra : sabelfisk

Dato : 07-03-05 20:37

jeg skal sy en bal kjole, og toppen skal bygges uden på, eller ud fra en bikini/bh, så det skal ikke strikkes. Ellers mange tak. Jeg har givet hjemmesiden videre til min søster, som elsker at strikke.

Kommentar
Fra : Camillasmoster

Dato : 07-03-05 21:38

Kik i stofbutikkernes mønsterbøger - selskabs- eller brudekjoler.

Desværre ikke gratis

MVH
Hanne

Kommentar
Fra : ElseR

Dato : 08-03-05 07:50

På bibliotekerne har de både bøger og blade med mønstre, så det skulle være mulig at finde et med en bikini. Bl.a. ved jeg der findes en bog med syning af undertøj, som har flere mønstre på BH'er.
Mvh Else

Kommentar
Fra : nyfigen

Dato : 08-03-05 07:54

Jeg har lige set på www.pppp.dk, at man kan købe CD'er med ca. 20 snitmønstre. Man intaster sine personlige mål og printer det nøjagtige snitmønster på sin alm. printer. Dog skal man så sætte arkene fra printeren sammen til mønsterdelene. Pris ca. 280 kr.

Venlig hilsen nyfigen

Accepteret svar
Fra : tpjevser

Modtaget 50 point
Dato : 22-11-05 07:23

en bog du helt sikkert kan få på biblioteket, er BH-bogen af Mette Sørensen. den kan jeg varmt anbefale. forlaget er Borgen. det er gratis, men selvfølgelig ikke på nettet.

Kommentar
Fra : Camillasmoster

Dato : 22-11-05 11:17

Prøv at melde dig ind på www.rokken.dk og spørg, om nogen har et møster.

Hanne

Kommentar
Fra : tpjevser

Dato : 23-11-05 00:32

fandt to bikinitoppe i et gammelt burda blad. str. 40/42 og én i str 38. hvis du er interesseret kan jeg sende dem til dig. adressen er runaoglars@vip.cybercity.dk

Kommentar
Fra : tpjevser

Dato : 23-11-05 09:01

hovs. jeg mener str. 40, 42.

Godkendelse af svar
Fra : sabelfisk

Dato : 10-12-05 00:48

Tak for svaret tpjevser. Det blev en rigtig fin balkjole