/ Forside/ Teknologi / Telekommunikation / Mobil-Telefoni / Spørgsmål
10  g_h 4281
Ordbog
Fra : Doz
Vist : 411 gange
50 point
Dato : 07-03-05 16:58

Hejsa!
Jeg har en Nokia 3100 som er købt i udlandet og derfor ikke har nogen dansk ordbog som jeg kan bruge når jeg skal skrive sms. Er der nogen der ved om man kan downloade en eller gøre noget andet. Det tager jo evigheder når man skal skrive en sms.

Kommentar
Fra : arne.jakobsen

Dato : 07-03-05 17:04

Jeg forstår ikke helt hvad mener med ordbog? Mener du en brugervejledning/manual? Hvis du gør det kan du downloade en fra www.nokia.com men kun på engelsk. Der er ikke lavet en dansksproget udgave der kan downloades.

Kommentar
Fra : Pimp

Dato : 07-03-05 17:06

Ja det er muligt... Det kræver en opdatering af din mobil telefon... Gå ind til den nærmeste mobil forretning og spørg om de ikke kan opdatere den... Hvis du er heldig gør de det med det samme.. Hvis ikke skal du måske vente et par dage!

Kommentar
Fra : arne.jakobsen

Dato : 07-03-05 17:09

Hovsa. Der findes faktisk en dansk brugervejledning. Du kan hente den her:

http://nds1.nokia.com/phones/files/guides/Nokia_3100_UG_da.pdf

Kommentar
Fra : arne.jakobsen

Dato : 07-03-05 17:10

Nåh ja, nu ved hvad hvad du mener med ordbog. Sorry. Men vil da næsten tro du kan hente den på www.nokia.com

Kommentar
Fra : Doz

Dato : 07-03-05 17:26

Har ikke kunne finde noget svar nogen steder. Så nu har jeg skrevet til Nokia support, så nu må vi se hvad de siger.

Kommentar
Fra : bentjuul

Dato : 07-03-05 17:36

Prøv at henvende dig til Unlocker de kan som regel opdatere telefonen for en billig penge.

//bentjuul

Kommentar
Fra : rotw

Dato : 07-03-05 17:37

du kan få den lagt nyt software ind på din nokia det kraver special udstyr og vil derfor komme til betale et lille beløb ca 100kr find den nærmeste på www.dkunlock.dk

Accepteret svar
Fra : rotw

Modtaget 60 point
Dato : 07-03-05 17:39
Kommentar
Fra : rotw

Dato : 07-03-05 17:41
Godkendelse af svar
Fra : Doz

Dato : 07-03-05 20:59

Tak for svaret rotw. Nu er mit problem bare at jeg bor i Spanien, Men må se om jeg kan få det lavet næste gang jeg kommer til dk.

Kommentar
Fra : rotw

Dato : 07-03-05 21:37

jeg kender desværre ingen "butikker" i spanien

Kommentar
Fra : Kadir01

Dato : 19-11-07 15:51

Er der Dansk-Tyrkisk ordbog?