/ Forside/ Teknologi / Internet / Sikkerhed / Spørgsmål
10  molokyle 6481
hvad bliver tastet på mit tastaturet
Fra : kasper006
Vist : 329 gange
75 point
Dato : 07-03-05 13:08

Hej

mine venner bruger min computer en hel del når jeg er væk, derfor ville jeg høre om der ikke er nogen der kender et program der registrer alle de knapper der bliver trykket på mit tastatur og gemmer det i en fil (så jeg kan se hvad de har skrevet fra min msn og se om de har været inde på nogle hjemmesider de ikke skal på min computer)

Takker

Accepteret svar
Fra : tedd

Modtaget 85 point
Dato : 07-03-05 13:15
Kommentar
Fra : tedd

Dato : 07-03-05 13:17

Men mange antivirusprogrammer opfatter sådanne programmer som trojans!

Godkendelse af svar
Fra : kasper006

Dato : 07-03-05 13:23

Tak for svaret tedd.

Kommentar
Fra : vaxen

Dato : 07-03-05 14:10

Nu aner jeg ikke noget om området, men er det lovligt? Er det ikke at overskride privatlivets fred? Selvom det er på egen computer...

Vaxen

Kommentar
Fra : tedd

Dato : 07-03-05 14:15

Godt spørgsmål vaxen! Overvågning af ens egen hjem er lovligt, så mon ikke ens PC osse går ind under det begreb? Bare man ikke misbruger det!