/ Forside/ Teknologi / Internet / Browser / Spørgsmål
10  webnoob 2075
Sletning af søgeord i IE og Google.
Fra : kanal20
Vist : 467 gange
50 point
Dato : 07-03-05 12:38

Er der nogen der kan hjælpe mig med følgende:

Hver gang jeg har anvendt et søgeord i Internet Explorer eller i Google, kan jeg ved en senere søgning se de søgeord jeg tidligere har brugt, blot jeg skriver det første bogstav i tidligere anvendte søgeord.

Jeg vil gerne have slettet alle tidligere søgeord. Kan det lade sig gøre ?

På forhånd tak.

Jørgen

Kommentar
Fra : bentjuul

Dato : 07-03-05 12:47

Prøv at gå i Funktioner og nederst under oversigt tryk på ryd oversigt

Kommentar
Fra : bentjuul

Dato : 07-03-05 12:48

Glemte at skrive at i Funktioner vælg Internetindstillinger og følg så resten.

Kommentar
Fra : kanal20

Dato : 07-03-05 12:50

til Bentjuul,
det du beskriver sletter de adresser der er besøgt. Det jeg gerne vil slette, er de søgeord jeg har valgt at anvende for at finde en relevant side.

Accepteret svar
Fra : bentjuul

Modtaget 60 point
Dato : 07-03-05 13:00

Ok ja, du skal ind på fanebladet indhold og her skal du åbne Autoudførelse og fjerne fluebenet ved Formular.

Kommentar
Fra : ans

Dato : 07-03-05 13:02

På google kan du slette tidligere søgninger på denne måde

Citat
Hvordan fjerner jeg tidligere søgninger, når jeg begynder en ny forespørgsel?

Din søgehistorik er en funktion i Internet Explorer 5.0. For at slå denne funktion fra, gå til "Internet Indstillinger" under "Værktøjer" menuen, og vælg "Indhold" fanen. I området med personlige oplysninger, vælges 'Automatisk færdiggørelse'. Klik på 'Rens formular' knappen. Du kan også fravælge formular knappen i det samme vindue, for at forhindre tidligere søgninger i at dukke op i fremtiden. Alternativt kan du slette enkelte punkter fra historikken ved at bruge "ned" piletasten for at vælge en tidligere søgning og trykke på Delete når en uønsket søgning er markeret.

fra denne side http://www.google.dk/intl/da/faq.html#iehistory

Hilsen ans

Kommentar
Fra : kanal20

Dato : 07-03-05 13:41

Mange tak til bentjuul og ans for hurtige og brugbare svar.
Jørgen

Godkendelse af svar
Fra : kanal20

Dato : 07-03-05 13:42

Tak for svaret bentjuul.

Kommentar
Fra : bentjuul

Dato : 07-03-05 13:48

Selvtak og fortsat god dag

//bentjuul