/ Forside/ Teknologi / Operativsystemer / MS Windows / Spørgsmål
10  pallebhan.. 24310
Trojansk hest
Fra : hartun
Vist : 319 gange
100 point
Dato : 07-03-05 08:35

Hej!

Er der nogen her der kan fortælle mig hvordan man helt slipper af med
en trojansk hest navn: IRC/BackDoor.SdBot1.

Den bliver ved med at vende tilbage, har prøvet at formatere op til 3 gange,
har sp2 og kører med windows firewall, men kan vist ikke slippe af med den.

Håber der er nogen der kan hjælpe mig, er dødtræt af den, det ser ud som om
den kopierer sig selv.

mvh

hartun

Kommentar
Fra : snaptil

Dato : 07-03-05 09:43

installer et trojan program.

Accepteret svar
Fra : snaptil

Modtaget 110 point
Dato : 07-03-05 09:46

http://www.arlet.dk/
prøv at trykke på trojan i venstre side.. her står der en fin arbejdsgennemgang
programmet trojan hunter er kun et trial program, men du kan sagtens bruge det til at løse dit problem her og nu.
skulle du ønske at få et permanent trojan program til at køre som er gratis, kan jeg finde et til dig

Kommentar
Fra : Coliniiii

Dato : 07-03-05 09:57
Kommentar
Fra : fnidder2

Dato : 07-03-05 10:54

antivir klarer den lille sag som en mis
du kan downloade den gratis her:"http://www.free-av.de/"

Kommentar
Fra : hartun

Dato : 08-03-05 06:44

hej snaptil

tak for dit råd, ja hvis du kan finde et der er gratis
vil jeg være taknemmelig.

mvh

hartun

Kommentar
Fra : axelbjarne

Dato : 08-03-05 19:58

Husk at deaktivere gendannelsessystem - du kan så hente Panda Active Scan på internettet, den skulle kunne ordne den slags.

Hilsen
axel

Kommentar
Fra : axelbjarne

Dato : 08-03-05 20:07

Det er gratis at hente Panda Active Scan.

Godkendelse af svar
Fra : hartun

Dato : 08-03-05 20:13

Tak for svaret snaptil.