/ Forside/ Interesser / Fritid / Musik / Spørgsmål
10  tedd 8824
Tysk børnesang..?
Fra : Hallob
Vist : 806 gange
40 point
Dato : 07-03-05 00:22

Jeg hørte en slags børnesang i byen i fredags de sang noget med "Trippe Trappe Pony" i en slags Remix version techno slags... jeg har nu selv siddet på google og andre steder og se om jeg kan finde den i snart 1-2 Timer men uden resultat så ville da lige høre herinde om nogen måske kender til den for så vil jeg gerne lige vide hvad den hedder

Kommentar
Fra : olefahnoe

Dato : 07-03-05 00:53

er du sikker på at det ikke var snappi der klinde krokodill

du kan høre den her hvis du trykker på Play this game
http://www.newgrounds.com/portal/view/218450

det er ihvert fald en populær tysk børnesang på discoer

ole

Kommentar
Fra : Hallob

Dato : 07-03-05 00:54

JA...!

Jeg vidste jeg skulle have skrevet at det ikke var schnappi...!
Havde den før den overhovedet blev populær her hjemme "Blær"

Kommentar
Fra : olefahnoe

Dato : 07-03-05 00:56

ha ha åk så er det afklaret lol

så ved jeg ikke

Accepteret svar
Fra : jakjoe

Modtaget 50 point
Dato : 07-03-05 01:24

Trippel Trappel Pony

http://www.zyx.de/frameset.cfm?
Citat
MR. TING TONG & TONY BASS

--------------------------------------------------------------------------------
Ponylied

DANCE/ELECTRONIC - Label: zyx

Wer kennt sie nicht, die Kultfilme mit Heidi Brühl „Immenhof“. Nun haben sich 2 mehr als erfolgreichen Produzenten und DJs aufgemacht, um dem Titelsong aus den Immenhoffilmen neu zu remixen. „Trippel Trappel Pony“ hat sich schon damals in unsere Herzen geritten und wird es in dieser tollen neuen Disco Version, die wie keine andere zum Tanzen einlädt, sicherlich auch tun.

Audio (Club Mix)

Tracklisting
06.12.2004, 090204835614, 34, sgcd ZYX_9856-5
3,49 USD / 2,99 EUR
Jetzt einkaufen bei Musicgarden Werbe GmbH

mvh
jakjoe

Kommentar
Fra : jakjoe

Dato : 07-03-05 01:30

Ponylied... er titlen på remixed.

mvh
jakjoe

Kommentar
Fra : Hallob

Dato : 07-03-05 11:35

Hehe okay så er det nok derfor jeg ikke kunne finde den år jeg troede det var trippe trappe hehe Men mange tak det er den..!

Godkendelse af svar
Fra : Hallob

Dato : 07-03-05 11:36

Tak for svaret jakjoe.

Kommentar
Fra : jakjoe

Dato : 07-03-05 11:51

Tak skal du ha´

mvh
jakjoe