/ Forside/ Teknologi / Operativsystemer / MS Windows / Spørgsmål
10  pallebhan.. 24310
Hvorfor kan jeg ikke se banner reklamern~
Fra : Mikeblast
Vist : 275 gange
150 point
Dato : 06-03-05 22:36

fks når jeg åbner tv2.dk er der en banner reklame i toppen , som jeg godt kan se på min bærbare men ikke her på min stationære computer, hvad fanden kan der være galt?

mvh.
michael

Kommentar
Fra : cbsjanten

Dato : 06-03-05 22:48

det kan være hvis du har norton firewall så prøv at tage adblocking af
bare lige et skud i tågen

Kommentar
Fra : BjarneD

Dato : 06-03-05 23:02

Der er flere firewalls der blokerer for add's så der har du sikkert din forklaring.
Du må ind i opsætningen og deaktivere.

Kommentar
Fra : pallebhansen

Dato : 06-03-05 23:09

Du mangler sikkert java på din puter.
Prøv at indsætte wjview i start/kør, så skulle du gerne se en rude der fortæller hvilken java du har på puteren/Internet Explorer.
Min hedder Java version 5.00.3810
VH Palle Hansen

Kommentar
Fra : Mikeblast

Dato : 07-03-05 07:34

har taget add blocking fra i norton internet security og det løste ikke problemet, har java verssion 5.00.3810 installeret på puteren.

andre friske forslag modtages med kyshånd

mvh.
michael

Kommentar
Fra : troldenesdhb

Dato : 07-03-05 08:28

har du nogle spywarescannere kørende, det kan også være dem.

Accepteret svar
Fra : tedd

Modtaget 150 point
Dato : 07-03-05 13:21
Kommentar
Fra : Pimp

Dato : 07-03-05 16:38

Ja du mangler sikkert en eller anden form for plugin... Om det er flash, java eller noget andet, skal jeg ikke lige kunne sige, men du kan jo prøve dig lidt frem :)

Kommentar
Fra : tedd

Dato : 07-03-05 18:15

Når jeg højreklikker på banneret står der macromedia flash player

Kommentar
Fra : BjarneD

Dato : 07-03-05 20:53

Det er ganske vist!
Tedd, plejer der ikke at komme en advisering om manglende afspiller og link til download, fra TV2 siden?

Kommentar
Fra : tedd

Dato : 08-03-05 15:58

Jo nogle gange! Men man kan vel ikke sige at en banner reklame er livsvigtig for at kunne køre indholdet af siden! Det er jo et ekstern link der kører bannerreklamen, så det er måske derfor der ikke kommer en meddelse om at det er nødvendigt at installere flashplayer! Flashplayer installeres via activx, så det kan jo osse være man helt har blokeret for muligheden for activeX under Sikkerhed og derfor ikke vil se en advisering om at man mangler flashplayer!

Godkendelse af svar
Fra : Mikeblast

Dato : 09-03-05 15:39

Tak for svaret tedd.