/ Forside/ Interesser / Fritid / Film / Spørgsmål
10  granner01 2400
.rar.bt! fil
Fra : alimak
Vist : 581 gange
100 point
Dato : 06-03-05 21:11

Jeg har et program der heder BitSpirit der jeg kan laste ned filmer. Men jeg ved ikke hvilket program jeg skal se filmene med. Filene heder .rar.bt! Hva skal jeg gøre?
alimak

Kommentar
Fra : miritdk

Dato : 06-03-05 21:40

højreklik og vælg det program du normalt åbner film med

Kommentar
Fra : miritdk

Dato : 06-03-05 22:02

ps.. sæt flueben i brug altid denne......... osv til de filformater

Kommentar
Fra : BjarneD

Dato : 06-03-05 22:28

Jeg tvivler nu på, at en*.rar.bt fil kan vises direkte i fremviseren.
Jeg kender ikke programmet eller filerne, men jeg gætter på, at den skal pakkes ud. Sandsynligvis i det program du downloader med.

Kommentar
Fra : pallebhansen