/ Forside/ Teknologi / Multimedie & design / Andet multimedie / Spørgsmål
10  miritdk 2644
dvd til avi
Fra : dayworker24
Vist : 597 gange
200 point
Dato : 06-03-05 21:08

Hvis der er nogen der har et skide godt program, der virker så vil jeg gerne have det.

Og det skal virke godt ikke noget med at det skratter.

Kommentar
Fra : cbsjanten

Dato : 06-03-05 21:17

der findes et hav af de programmer du kan finde nogle af dem her http://www.dvdrip.dk/categories.php?op=newindex&catid=1
dem har jeg selv brugt og de er gode nok nero vision kan også bruges

Accepteret svar
Fra : ST_KuTaIsO

Modtaget 200 point
Dato : 25-03-05 14:57

Der er en lettere måde at gøre det på end at bruge guiden fra dvdrip.dk

Hent programmet DVD to VCD SVCD AVI

Der sætter du bare DVD'en i og trykker på DVD to AVI

og resten er bare nogle små indstillinger hvoraf de fleste er sat op.

Husk at bruge codec på din AVI-film ellers kommer de til at fylde pænt meget ;)

Godkendelse af svar
Fra : dayworker24

Dato : 28-03-05 14:00

Tak for svaret ST_KuTaIsO.