/ Forside/ Teknologi / Operativsystemer / MS Windows / Spørgsmål
10  pallebhan.. 24310
Kan det passe
Fra : dabj
Vist : 513 gange
1 point
Dato : 06-03-05 18:54

at ingen kloge hoveder kan hjælpe med dette???
http://www.kandu.dk/dk/spg/61886

Kommentar
Fra : JacobS.

Dato : 06-03-05 19:07

ja

Kommentar
Fra : emesen

Dato : 06-03-05 19:19

Måske er den rigtige skærmdriver ikke lagt ind / drivere til motherboard mangler.

Kommentar
Fra : BjarneD

Dato : 06-03-05 19:27

Nok snarere et strømstyringsproblem da det jo er strømstyringen, der skal slukke for skærmen, eller?

Kommentar
Fra : emesen

Dato : 06-03-05 19:29

Ja og det tillades bl.a. i bios.

Kommentar
Fra : dabj

Dato : 06-03-05 19:41

Efter 2 min. starter diazshow efter 10 min. skal skærmen slukke. Det mærkelige er at jeg ikke har rørt ved skærmindstillingen og på min gamle VGA-skærm kørte det godt nok.

Kommentar
Fra : grow

Dato : 06-03-05 20:30

Skal det forståes sådan at din skærm vil starte diasshow men ikke vil skukke efter 10 min. ?

Kommentar
Fra : emesen

Dato : 06-03-05 20:33

Skal det diasshow ikke køre som pausebillede for at det kan stoppes af strømstyringen.
Du siger ikke rørt noget - men der er vellagt en anden driver ind til den nye skærm.

Kommentar
Fra : BjarneD

Dato : 06-03-05 20:40

Skærmen slukker jo kun ved inaktivitet og et slideshow er ikke inaktivitet. Prøv med en anden pauseskærm der ikke arbejder med ting du har bestemt.

Kommentar
Fra : dabj

Dato : 06-03-05 20:51

->grow
Ja

->emesen
Det gør det også, men der var ingen driver med til skærmen

->BjarneD
Det har jeg prøvet og så virker det-men min VGA-skærm kunne godt køre med slideshow og slukke ned efter 10 min

Kommentar
Fra : miritdk

Dato : 06-03-05 20:56

citat fra den anden tråd:
"jeg har lige afprøvet at bruge diazshow - og min skærm lukker så ikke - normalt står den bare uden billede og så lukker den - så tror diazshowet måske ikke understøttes - skud i tågen men kan måske få nogen til at komme med et svar"

og det virker !!!!!

thulin skrev det også nok så tydeligt i den anden tråd kl. 11:45

har du overhovedet prøvet at undlade diazshowet ????

Kommentar
Fra : BjarneD

Dato : 06-03-05 21:01

Min pointe med at undlade, men den skal da godt nok kunne slukke.
MEN hvorfor i alverden bruge pauseskærm på en fladskærm for det blev jo opfundet for, at undgå fastbrændte billeder på CRT skærme når skærmen var inaktiv.

Kommentar
Fra : miritdk

Dato : 06-03-05 21:02

har du APM eller ASPI ??? (hint til jer der ved mere om det)

Kommentar
Fra : dabj

Dato : 06-03-05 21:05

->meritdk
Se lige mit svar til thulin
Ja, jeg har prøvet at undlade slideshow--og så lukker skærmen godt nok---men hvorfor pokker virkede det så på min VGA-skærm.

Kommentar
Fra : dabj

Dato : 06-03-05 21:07

->BjarneD
Det er jeg klar over--undrer mig bare

Kommentar
Fra : hansen9

Dato : 06-03-05 21:09

dabj> Arhr, du laver jo bare grin med os. Sæt nu det flueben og luk spørgsmålet

Kommentar
Fra : dabj

Dato : 06-03-05 21:12

->meritdk
ASPI

Kommentar
Fra : dabj

Dato : 06-03-05 21:14

Får gæster vender tilbage senere

Kommentar
Fra : BjarneD

Dato : 06-03-05 21:16

VGA skærm??

Karbosguide:
Citat
VGA Video Graphics Adapter. Skærmopløsning på 640X480 pixels (med 60 Hz refreshrate). En af de ældste skærmstandarder til en grafisk brugerflade. Forældet, benyttes ikke idag

Kommentar
Fra : BjarneD

Dato : 06-03-05 21:22

Mente du CRT: Cathode Ray Tube. Traditionel skærmtype-katoderørsskærm.

Accepteret svar
Fra : miritdk

Modtaget 1 point
Dato : 06-03-05 22:00

dajb - du har fået en brugsvejledning med da du købte skærmen - kig på den

Godkendelse af svar
Fra : dabj

Dato : 07-03-05 17:34

Tak for svaret miritdk.
Tjaaaa----mit problem blev ikke løst, men nogen skal jo have "stakaterne" og du har slidt for det
Ps. Der står ikke noget i manualen om lige mit problem
Hygge
dabj