/ Forside/ Teknologi / Hardware / Pc'er / Spørgsmål
10  severino 10622
bærbar vil ikke starte!
Fra : veffer
Vist : 467 gange
100 point
Dato : 06-03-05 13:04

min bærbar pc, ville igår pludselig ikke starte. jeg har et par dage før haft lidt problem med min oplader, den kunne gå ud lige pludselig mens der stadig var strøm til den. Men når jeg startet min pc, så kommer der en skærm op, hvor der står noget hvidt tekst, nederst står der: Mouse Intialized. skærmen kommer altid, men derefter kan man høre blæserene slukker, og skærmen begynder at flimre, ligsom et tv med dårligt signal. og der bliver den stående, indtil jeg tager battariet ud.
den kan ikke starte uden stik til, selv om der er strøm på battariet.

Er der nogen som ved hvad dette skyldes, og hvad kan jeg gøre ved det??

Det er en Medion MD6200, of pc'en er stadig omfattet af de 2 års garanti.

Kommentar
Fra : CarstenGP

Dato : 06-03-05 13:07

Det bliver vel forhandlerens hovedpine at finde ud af... ?

Kommentar
Fra : dova

Dato : 06-03-05 17:01

Hvis der stadig er to års garanti, skal du som CarstenGP siger, henvende dig til forhandleren.

Garantien dækker ikke hvis der er en fejl og du så selv begynder at rode med maskinen.

mvh dova

Kommentar
Fra : veffer

Dato : 09-03-05 18:40

problemet er løst!! Takker