/ Forside/ Interesser / Andre interesser / Kandu.dk / Spørgsmål
10  arne.jako.. 6470
Lang ventetid påforbindelse til Kandu
Fra : marcussen1
Vist : 311 gange
1 point
Dato : 06-03-05 11:47

Fortæl mig venlgst hvad det er der gør, at Kandus side, i modsætning til langt de fleste andre sider, er så længe om at komme op. Jeg har spurgt om det samme for flere måneder siden, men fik aldrig svar. Det får jeg sikkert nu.
Mvh
Niels

Kommentar
Fra : troldenesdhb

Dato : 06-03-05 11:51

Jeg har samme problem, jeg ville gerne være en glad bruger af kandu. Men får efterhånden sjældent besøgt siden, da der ofte er bøvl med at loade den. Så jeg lytter lige

Accepteret svar
Fra : miritdk

Modtaget 11 point
Dato : 06-03-05 11:55

tror de skal have en en stærkere server - eller en mere

Kommentar
Fra : bennymanden

Dato : 06-03-05 12:52

Hej marcussen.
Det er et problem som ind imellem (temmelig ofte) rammer os alle sammen, så det er uden tvivl noget af det som mirit er inde på, der er problemet, der er simpelt hen ikke serverkapacitet til at gøre det hurtigere for tiden, men det bliver jo spændende at se hvad der sker efter 1. april
-----------------------------------------------------
følgende citat er fra den 29/1 2005 hvor Joan Jørgensen havde spurgt direkte hos kandu. om problemet og fik følgende svar:

Citat
Med hensyn til den fejl du modtager, skyldes dette et problem på vores servere, og dette problem bliver lost lige så snart vi kommer med den nye version af kandu.dk, som forventes at komme ud d. 1-4-2005.

Du kan altså være ganske rolig det har intet med din komputer at gøre.

Med venlig hilsen / Best regards
Rasmus Andersen
Servicemedarbejder
______________________________
Kandu.dk

rasmus@kandu.dk

fortsat god søndag
mvh
<\\Benny

Godkendelse af svar
Fra : marcussen1

Dato : 06-03-05 13:09

Tak for svaret miritdk.
Jeg ser nu, at jeg kun har givet 1 (eet) point, det skulle have været 100, hvordan ordner vi det6?
Niels

Kommentar
Fra : bentjuul

Dato : 06-03-05 13:11

Hej alle
Når man er her på kandu.dk så lærer man tålmodighedens kunst og vi har det jo meget rart på trods af de problemer der ind imellem med deres servere.

I forlængengelse af Benny's indlæg fik jeg dette svar fra kandu.dk den 12.03.04

Citat
Hej Bent Juul Hansen

Vi kan desværre ikke altid bestemme hvordan vores servere skal opføre sig, og vi havde desværre en process som hang på den ene af vores servere, og derved sløvede systemet, efter en genstart af denne server begynde systemet at køre normalt igen.

Med vores nye system vil der komme en nyhedssektion hvor vi fremover vil informere om fejl og ændringer.

Med hensyn til det nye system er tingende desværre ikke gået som forventet, og har derfor trukket ud med hensyn til tid, men jeg kan fortælle at der bliver knoklet hårdt for sagen, og den sidste melding er, at systemet skal udkomme i starten af april.

Med venlig hilsen / Best regards
Rasmus Andersen
Servicemedarbejder

Dette var altså i april 2004, men vi håber alle stadig på at det nye system kommer snarest, så vær tålmodige.

//bentjuul

Kommentar
Fra : miritdk

Dato : 06-03-05 13:13

lol - det er ligemeget marcussen

Kommentar
Fra : miritdk

Dato : 06-03-05 13:17

benny - prøv lige at nærlæs joans svar - og læg mærke til at bogstavet ø KAN bruges
" og dette problem bliver lost lige så snart "

bentjuul... lyder det ikke lidt som om de har taget højde for aprilsnar ????????

Kommentar
Fra : bentjuul

Dato : 06-03-05 13:20

Jo miritdk, måske det samme med joans svar

Kommentar
Fra : miritdk