/ Forside/ Teknologi / Internet / Andet internet / Spørgsmål
10  stl_s 3378
Hjælp til DC++
Fra : klanger
Vist : 1770 gange
100 point
Dato : 06-03-05 10:43

Jeg er igen gået i gang med DC++ som jeg syntes er et godt "program". Men har glemt alt om brugen af det....!!!!
Er der en der kan/vil hjælpe med følgende:
Jeg ved man skal have en hvis mængde GB filer "liggende", men til hvilken mappe uploader man disse.
Når man downloader en fil hvilken mappe "lægges" disse så i ...?????
Jeg håber mine spørgsmål kan forståes, og der måske er en der kender til en dansk "manual" til DC++
Jeg er klar over rettigheder o.lign med programmer som DC++
På forhånd tak!

Kommentar
Fra : Monzzz

Dato : 06-03-05 10:52
Accepteret svar
Fra : o_k

Modtaget 110 point
Dato : 06-03-05 10:54

Hey i instillinger vælger du det du vil share (tilføj de ting du vil share). Og så kan du lave 2 mapper et sted, måske på dit skrivbord, kald dem mappe 1 og mappe 2. Mapppe 2 til ikke færdig, mappe 1 til færdig, det vælger du også i indstillinger Håber du kan bruge det/forstå det.

Godkendelse af svar
Fra : klanger

Dato : 27-03-06 08:48

Tak for svaret o_k.