/ Forside/ Teknologi / Telekommunikation / Mobil-Telefoni / Spørgsmål
10  g_h 4281
problemer med download af spil til Sieme~
Fra : brandt71
Vist : 353 gange
40 point
Dato : 05-03-05 19:54

Jeg har en siemens mc60 og kan ikke downloade spil.

Jeg får flere forskellige fejlmeddelelser fx. "Fejl ved overførsel", " Ugyldig csd-profil" eller "Fejl ved gprs-forbindelse".

Min udbyder er sonofon og jeg har opsat telefon via sonofons hjemmeside men også siemens hjemmeside.

Jeg kan ikke forstå, hvad der sker. Hvad skal man bruge en mobiltelefon til, der kan en helt masse, men når man så skal bruge det, kan den det ikke alligevel, øv.

Er der nogen der kan hjælpe mig? Please.

Kommentar
Fra : JacobS.

Dato : 05-03-05 22:49

hmm, lyder som om der er en fejl på sonofons gateway! hmm, har du prøvet at vente nogen tid og prøve igen?

Fortæl lidt mere, tak.

Kommentar
Fra : brandt71

Dato : 06-03-05 16:31

ja, jeg har prøvet flere gange. Jeg har også haft slukket min mobil og tændt den igen (også flere gange).
Det er ligesom om at når den fejler i at downloade, så vil den ikke lade mig komme ind i games menuen igen og heller ikke men besked mappe, så falder den bare ud eller der står "vent venligst" men der sker ikke mere.

Hvis der er en fejl på Sonofons gateway, hvad kan jeg så gøre?

Håber at det gav dig lidt mere :·)

Kommentar
Fra : Jasse

Dato : 06-03-05 17:19

Kender det godt,,,,, min gør det selv.

Kommentar
Fra : JacobS.

Dato : 06-03-05 17:48

det lyder ikke til at der er noget at gøre ved det! har du prøvet at ringe til sonfons kundeservice?
Se her: ( taget fra sonofon.dk)

Ring til Kundeservice
Ring til os på telefon 72 12 72 12, hvis du har spørgsmål, som kræver personlig betjening. Du betaler normal telefontakst.
Du kan også ringe gratis på telefon 80 29 29 29.
Vi holder telefonerne åbne for personlig betjening alle hverdage fra kl. 8-20 og lørdage fra kl. 8-16.

Kommentar
Fra : brandt71

Dato : 06-03-05 17:54

jeg har kontaktet sonofon kundeservice via e-mail, men hvis det ikke giver noget, må jeg ringe til dem.

Mener du, at hvis jeg eventuelt skifter udbyder, så ville jeg måske godt kunne gøre det uden problemer?
Det skal jo kunne lade sig gøre.

Mange tak for din hjælp.

Accepteret svar
Fra : JacobS.

Modtaget 40 point
Dato : 06-03-05 17:56

ja det er jeg ret sikker på! Det er meget sjældent at man overhovedt for et svar fra sonofon via deres e-mail service. men inden du skifter teleselskab synes jeg lige du skal ringe til dem.

Kommentar
Fra : brandt71

Dato : 06-03-05 17:59

Det er klart, at jeg vil ringe til dem først, det kan jo ikke være rigtigt, at det ikke skulle kunne lade sig gøre.
Desuden er et af spillene fra Sonofons egen download side.

Hvilket teleselskab har du?

Kommentar
Fra : JacobS.

Dato : 06-03-05 18:03

jeg har tdc

Kommentar
Fra : brandt71

Dato : 06-03-05 18:09

okay, hvad er priserne der? Er det med abonnement eller uden?

Kommentar
Fra : JacobS.

Dato : 06-03-05 18:12

det er mobil ekstra som jeg har! jeg betaler 30 kr. om måneden og så for det jeg taler. men det er ikke ret dyrt! den eneste grund til at jeg har det er at jeg er fri for et taletids kort som jeg ikk kan bruge i udlandet og fordi at jeg ikke gider til at skifte! hehe....... læs mere om det her:http://www.tdcmobil.dk/portal/privat/abonnement/priser/pris_regnings_ab/pris_mobilextra/index.jsp?ComponentID=19666&SourcePageID=42398#1

Kommentar
Fra : brandt71

Dato : 06-03-05 18:37

Tak for linket, men det kan desværre ikke betale sig for mig, da jeg ikke betaler abonnement. Jeg betaler kun 80 øre pr. minut og 20 øre pr. sms, og det er Sonofon Kvantum. Det er billigt og det skulle også understøtte de forskellige ting til brug for download af spil mm.

Kommentar
Fra : JacobS.

Dato : 06-03-05 18:39

hmm, okay men ring til kundeservice.

Håber jeg kunne hjælpe!

Kommentar
Fra : brandt71

Dato : 06-03-05 18:44

det kunne du ihvertfald, tak for det.

Kommentar
Fra : JacobS.

Dato : 06-03-05 18:45

det var så lidt

Kommentar
Fra : JacobS.

Dato : 06-03-05 18:53

ikke for noget, men skal du ikke ha lukket dette spørgsmål?

Kommentar
Fra : brandt71

Dato : 06-03-05 19:26

Det ved jeg da ikke. Det kunne jo være, at der var andre, der kunne hjælpe mig. Jeg ved ikke, hvordan det plejer at foregå her?

Kommentar
Fra : JacobS.

Dato : 06-03-05 19:28

hmm, det er altid en god ide at lukke spørgsmålet når man har fået svar på det man har spurgt om. Har du ikke fået svar på dit spørgsmål?

Kommentar
Fra : brandt71

Dato : 06-03-05 19:31

jo til dels, men jeg har jo ikke fået en løsning. Hvordan lukker jeg spørgsmålet?

Kommentar
Fra : JacobS.

Dato : 06-03-05 19:33

ved at sige accepter svar over i højre hjørne, på det svar som har hjulpet dig.

Kommentar
Fra : JacobS.

Dato : 06-03-05 19:33

ring til sonofon. og hør hvad de siger

Kommentar
Fra : brandt71

Dato : 06-03-05 19:46

ja det vil jeg gøre og hermed lukker jeg også spørgsmålet.

Godkendelse af svar
Fra : brandt71

Dato : 06-03-05 19:48

Tak for svaret JacobS..