/ Forside/ Interesser / Fritid / Knallert / Spørgsmål
10  dova 3104
Hvor kan jeg købe denne pærer ?
Fra : Jon
Vist : 667 gange
200 point
Dato : 06-09-02 16:16

Jeg har fået en gratis playboy baglygte fra West import, som bruger nogle underlige pærer jeg ikke kender, og alle jeg har spurgt kender dem ikke, så hvis nogle ved hvor man kan købe dem ville det hjælpe MEGET... Det skal helst være 6 volt, men 12 volt kan også gå...

Jeg har PRØVET at tegne dem i paint, som de cirka ser ud...:

http://geocities.com/jon_666th/lys.jpg

Med Venlig Hilsen

Jon Langberg Rasmussen

Accepteret svar
Fra : User

Modtaget 210 point
Dato : 06-09-02 16:32

Sådan en har jeg set før...

Har du prøvet hos autoforhandleren, elektrikeren eller lign?

Det er i hvert fald ikke nogen ukendt pære.

Kommentar
Fra : thunderbox

Dato : 06-09-02 16:34

prøv og gå ind til en elektronik/radio forhandler / eller autoværksted ( det ligner den pære der sidder i loftet i en bil )
måske kunne du finde en ude ved en autoophugger

eller brug pæren ( spøg til side )
køb noget lign og så fix det selv så den passer

jeg retter lige dit link
http://www.geocities.com/jon_666th/lys.jpg

Kommentar
Fra : Nyhedsbruger

Dato : 06-09-02 16:00

Jon skrev:

> Jeg har PRØVET at tegne dem i paint, som de cirka ser ud...:
>
> http://geocities.com/jon_666th/lys.jpg

Do ka få dem i en hvilken som helst autotilbehørsforretning.

--
Mvh
Henning Lund
icq 18805021
http://sitecenter.dk/freespace/

Kommentar
Fra : Nyhedsbruger

Dato : 06-09-02 16:25

"Henning Lund" <nospam@lund.tdcadsl.dk> skrev i en meddelelse
news:alagcr$1o9fcd$4@ID-138513.news.dfncis.de...
> > Jeg har PRØVET at tegne dem i paint, som de cirka ser ud...:
> >
> > http://geocities.com/jon_666th/lys.jpg
>
> Do ka få dem i en hvilken som helst autotilbehørsforretning.

Ja stort set! de hedder svjh. Pinol-pærer...

Godkendelse af svar
Fra : Jon

Dato : 06-09-02 19:32

Tak for svaret User...

Og til den nyhedsbruger der ikke kalder sig noget:

Dit svar var selvfølgeligt det jeg havde brug for med navnet...

Jeg har lige fundet den på thansen.dk som 12 volt, men hvis nogen finder den et sted som 6 volt, ville JEG BLIVE MEGET GLAD og gi jer 200 point, og masteraugust hvis man kan få 6 volts pinol pærer hos Special Mc, så skriv lige så får du selvfølgeligt også 200 point...

Jon

Kommentar
Fra : Jon

Dato : 07-09-02 09:11

indstil søgningen jeg har fundet hvad jeg søger hos thansen.dk

Jon

Kommentar
Fra : Nyhedsbruger

Dato : 08-09-02 19:01

"Brian Axelgaard" <Axelgaard[at]mail1.stofanet.dk> skrev i en meddelelse
news:3d78c7aa$0$706$ba624c82@nntp04.dk.telia.net...
> "Henning Lund" <nospam@lund.tdcadsl.dk> skrev i en meddelelse
> news:alagcr$1o9fcd$4@ID-138513.news.dfncis.de...
> > > Jeg har PRØVET at tegne dem i paint, som de cirka ser ud...:
> > >
> > > http://geocities.com/jon_666th/lys.jpg
> >
> > Do ka få dem i en hvilken som helst autotilbehørsforretning.

Eller næsten på alle tank stationer !!!

>
> Ja stort set! de hedder svjh. Pinol-pærer...
>