/ Forside/ Teknologi / Multimedie & design / FrontPage / Spørgsmål
10  PARKENSS 1050
Gæstebog. Nyeste beskeder først? Hvordan~
Fra : Tobster
Vist : 441 gange
100 point
Dato : 05-03-05 19:50

Jeg har lavet en gæstebog med FrontPage 2003.

Jeg vil så gerne have de nyeste indlæg øverst og har været inde i "Indstillinger for formularer" og fravalgt krydset i "Nyeste resultater sidst".
Når jeg så går ind i "Indstillinger for formularer" igen, så har den afkrydset i "Nyeste resultater sidst". igen af sig selv...

Hvad kan jeg gøre ved det????

Kommentar
Fra : taliskoko

Dato : 05-03-05 20:00

Jeg kan ikke hjælpe med di egentlige spørgsmål, men Du skulle tage og bruge denne gæstebog istedet. Den kan stadig arbejdes ind i din site.

http://www.bravenet.com/webtools/guestbook/index.php

DEMO:
http://www.bravenet.com/demo/bravenet-demo-area.php?service=guestbook

Kommentar
Fra : Guild

Dato : 06-03-05 10:28

Måske du har glemt at trykke "OK", "Anvend" eller lignende. I mit system skal en handling typisk accepteres 2 gange.
/PG