/ Forside/ Interesser / Andre interesser / Smalltalk / Spørgsmål
10  Camillasm.. 12371
Lørdags Hyggetråd
Fra : arne.jakobsen
Vist : 514 gange
50 point
Dato : 05-03-05 18:41

Hej igen allesammen.

Hvorfor er voldtægt en fysisk umulighed?

Som I kan se er aftenens tema "Gode Gåder"

Kommentar
Fra : Keldd

Dato : 05-03-05 18:44

Du slettede lige det første jeg havde svaret på.
Keldd.

Kommentar
Fra : arne.jakobsen

Dato : 05-03-05 18:47

Sorry Keld. Men da jeg slettede for at tilføje den sidste linie var der ikke kommet nogen kommentarer. Så havde jeg ikke kunnet slette. Prøv venligst igen.

Kommentar
Fra : Keldd

Dato : 05-03-05 18:51

Som jeg ser det er det heller ikke umuligt, domstolene har da også dømt i den slags sager,

så der er altså noget gåde i, jeg ikke kan se.

Hilsen
Keldd.

Kommentar
Fra : emesen

Dato : 05-03-05 18:51

Jeg så det du skrev i det første spørgsmål Keldd.....................det var noget vrøvl.

Kommentar
Fra : J123

Dato : 05-03-05 19:03

Snakker vi mellem mennesker ??? For hvis det er en mus der vil voldtage en elefant er der sgu lidt højt op...
Johs

Kommentar
Fra : arne.jakobsen

Dato : 05-03-05 19:07

J123 - Godt brølt. Men JA det drejer sig om mennesker.

Kommentar
Fra : emesen

Dato : 05-03-05 19:14

Jeg kan ikke finde ud af det - ka' man spørge publikum

Kommentar
Fra : arne.jakobsen

Dato : 05-03-05 19:19

Hvis jeg nu kommer med svaret, kommer du så med den næste gode gåde?

Kommentar
Fra : J123

Dato : 05-03-05 19:20

Den er lidt svær---- Jeg skal ud at spille med røvballeorkesteret,og bliver hentet om lidt. Jeg vil spørge dem, om de har en løsning, og så vender jeg tilbage i morgen tidlig, når jeg kommer ind af døren. Jeg trækker en livline hos dem.... Fortsat god hyggeaften til jer andre... Hilsen Johs.

Kommentar
Fra : emesen

Dato : 05-03-05 19:21

Øh tænke tænke......................

Kommentar
Fra : emesen

Dato : 05-03-05 19:24

Ellers har Keldd nok en gåde

Kommentar
Fra : arne.jakobsen

Dato : 05-03-05 19:31

Min gåde har ikke ligget her 1 time endnu. Der er sikkert nogen der endnu ikke har læst den. Hvis jeg kom med løsningen allerede NU, var der helt sikkert nogle der ville føle sig snydt.

Godt at jeg har fået dig i tænke-gear Eyvind.

Kommentar
Fra : Keldd

Dato : 05-03-05 19:32

Hvor er alle tøserne, ellers vil jeg tro at J123 har fat i noget,

men han gik jo sammen med røvballeorkestret.

Keldd

Kommentar
Fra : arne.jakobsen

Dato : 05-03-05 19:34

De skal squ nok vise sig Keld. Hvad var din første kommentar som Emesen har læst?

Kommentar
Fra : arne.jakobsen

Dato : 05-03-05 19:36

P.S.: Tror de vasker op, tørrer røv eller skrubber deres herrer på ryggen.

Accepteret svar
Fra : emesen

Modtaget 60 point
Dato : 05-03-05 19:40

1. Hvilken drik kan ikke drikkes, men kun spises ???

Kommentar
Fra : arne.jakobsen

Dato : 05-03-05 19:43

Fy emesen. Ikke komme med nye gåder før den første er besvaret.

Men svaret er Andrik. Øv Bøv.

Kommentar
Fra : emesen

Dato : 05-03-05 19:50

JA - men det var også bare en lille test.

Kommentar
Fra : emesen

Dato : 05-03-05 20:02

Nu vil jeg gå ind på TV og finde nogle gåder.

Kommentar
Fra : flemlone

Dato : 05-03-05 20:09

Hej Arne
Du er godt nok vidt favne, alt vidende lige fra gul sæd ud over kærsten til gul ost i racletten, og indenfor søgning på danske biblioteker er du også med.
Nå nu til gåden ;; Min kone siger at udløsningen er øh! løsningen er at alle mænd sidder foran computeren, derfor er fysisk voldtægt umulig, hvis det da ikke skal være foran PC eren.
Flemming

Kommentar
Fra : arne.jakobsen

Dato : 05-03-05 20:10

Her er svaret på min gåde.

En kvinde vil altid kunne løbe hurtigere med skørterene oppe om livet, end en mand med bukserne nede om hælene.

Ha Ha og Gnæk. Hilsen AJ

Kommentar
Fra : Klumme

Dato : 06-03-05 01:04

Jeg skal love for, at der er råhygge når Onkel Arne ruller sig ud - Og så hans vittige gåde - Jeg har sjældent læst noget så skægt.... altså siden jeg forlod underskolen.

Fortsat rigtig rigtig god lørdagshygge (selv om det er blevet søndag)

Godkendelse af svar
Fra : arne.jakobsen

Dato : 06-03-05 19:05

Tak for svaret emesen. Nu er jeg jo fortaler for at lukke spørgsmål. Tråden blev desværre ikke helt så sjov som jeg havde håbet.

Kommentar
Fra : emesen

Dato : 06-03-05 19:08

De fleste er nok ude i det fine solskin.

Kommentar
Fra : arne.jakobsen

Dato : 06-03-05 19:12

Ja sikkert, og med masser af termoundertøj på.