/ Forside/ Interesser / Fritid / Musik / Spørgsmål
10  tedd 8824
Kan ikke finde titelsangen til Lærerinde~
Fra : dynamicduo
Vist : 2262 gange
75 point
Dato : 05-03-05 17:28

Har pisket rundt på nettet og er nået frem til at det er denne her jeg vil have:
"Lascia Ch'io Pianga"
from "Rinaldo"
Written by Georg Friedrich Händel
Performed by Lesley Garrett with The Philharmonia Orchestra
conducted by Ivor Bolton
Silva Screen Records (UK)

Men jeg kan ikke finde nogen steder?
Er der nogen, der kan hjælpe mig?

Kommentar
Fra : computersmeden

Dato : 05-03-05 17:33

har du også søgt her www.bibliotek.dk ?

Accepteret svar
Fra : arne.jakobsen

Modtaget 85 point
Dato : 05-03-05 17:34

Jeg har lige søgt efter nummeret på www.bib.dk under musiksøg og fik 47 hits. Prøv selv. Det er ikke spor svært. Venlig hilsen Arne Jakobsen

Godkendelse af svar
Fra : dynamicduo

Dato : 05-03-05 17:41

Tak for svaret arne.jakobsen.

Jeg havde nu håbet på et download, men jeg giver det skud!

Takker!

Kommentar
Fra : arne.jakobsen

Dato : 05-03-05 17:49

Fint nok. Husk adressen. Den er rigtig god, uanset om det er litteratur, musik eller videoer du søger. Du kan bestille materialerne hjem fra et hvilken som helst bibliotek i DK og få dem leveret på dit lokale. Hvis du angiver din mail-adresse kan du oven i købet få besked via mail når materialerne ligger klar til afhentning. Jeg synes at det er en Super service vore biblioteker giver. Bruger den selv ofte. Jeg søgte for et par år siden en artikel fra et 30 år gammelt Østrigsk Fagblad. Fandt det på et af vore forskningsbiblioteker ved hjælp af www.bib.dk. 4 dage senere lå artiklen i fotokopi i min postkasse. Gratis. Skulle ikke engang betale portoen.