/ Forside/ Interesser / Fritid / Computerspil / Spørgsmål
10  Tri 2316
Problem i Jedi Knight II: jedi outcast
Fra : 1625
Vist : 313 gange
20 point
Dato : 06-09-02 15:10

Hej...
Jeg har et problem på level "find Lady Luck", eller hvad den nu hedder!, hvor jeg efter at have skudt de turrets der befinder sig oppe på en afsats, skal hoppe derop. Det er ikke muligt for mig, at hoppe op til disse "turrets" - jeg bliver ved med at falde ned i "dybet". Jeg har level 2 i force jump - dette burde da vel være nok. Hvor skal jeg helt konkret stå henne, for at kunne hoppe derop?

Håber at nogen gider at besvare dette spørgsmål.

Accepteret svar
Fra : User

Modtaget 30 point
Dato : 06-09-02 16:19

Følgende er copy/paste er taget fra denne side: http://db.gamefaqs.com/computer/doswin/file/jedi_outcast_a.txt

På siden findes en total gennemgang af jedi knight II

Follow Lando until you reach the control room overlooking the Lady Luck. Head
down the lift and across the walkway nearby to find yourself back in the
previous room, then proceed through the door to your left to enter a room with
an unexplainable chasm. The next area is darkened, so activate your Light
Amplification Goggles and proceed through it. Once you're on the rooftop area,
head to your left until Lando messages you about the turrets. Destroy them from
a distance (you can use the Disruptor Rifle from long distance to place
yourself out of their range), then proceed through the room behind them until
you reach the walkway that juts out underneath where the turrets were placed.
Jump up through the turret wreckage and go down the hallway to reach a control
room, where you can unlock the hanger door.