/ Forside/ Teknologi / Operativsystemer / MS Windows / Spørgsmål
10  pallebhan.. 24310
Adressekartotek
Fra : nusnus
Vist : 337 gange
50 point
Dato : 05-03-05 15:38

Hvordan kan jeg importere mit adressekartotek til mit nye outlook 2003?

Nusnus

Accepteret svar
Fra : dk

Modtaget 60 point
Dato : 05-03-05 15:45

hejsa

http://support.microsoft.com/default.aspx?scid=kb;da;842987

skroll ned til

"Installation af sikkerhedskopien via import"

Hvis du af en eller anden grund skulle miste dine oplysninger i Outlook, kan du let gendanne dem ved at importere din gemte sikkerhedskopi.

Sådan importeres sikkerhedskopien i Outlook Express:

• Åbn menuen Filer.
• Vælg Importer og eksporter.
• Vælg Importer fra et andet program eller en anden fil.
• Klik på Næste.
• Vælg at importere fra filtypen Privatmappefil (.pst).
• Klik på Næste.
• Klik på Gennemse.
• Find sikkerhedskopien, marker den, og klik på Åbn.
• Klik på Næste.
• Klik på Udfør, hvorefter de sikkerhedskopierede Outlook-oplysninger importeres til Outlook.

Kommentar
Fra : nusnus

Dato : 05-03-05 15:55

Hej dk
Jeg rettede mit spørgsmål, efter det var stillet, men det kom åbenbart ikke med.
Jeg har mit adressekartotek i hotmail, og skal derfra importere det til min nye outlook? Kan jeg også det?

Nusnus

Kommentar
Fra : dk

Dato : 20-10-05 11:53

Hejsa
har du fået løst dit problem ? vil du så være venlig og lukke denne tråd ved at acceptere een af Kommentarene ?

Godkendelse af svar
Fra : nusnus

Dato : 20-10-05 13:15

Tak for svaret dk.