/ Forside/ Interesser / Dyr / Katte / Spørgsmål
10  HelleBirg.. 1440
whiskas (eurpe)killing
Fra : zkb
Vist : 3008 gange
200 point
Dato : 05-03-05 12:31

hejsa,
jeg vil så gerne ha en whiskas killing og har ledt alle vegne forgæves..er der nogen som ved hvor man kan købe en whiskas kat som er sølv med sorte striber?d r min drømmekat..de er så dejlige...
jeg bor i kbh,men hvis andet ikke er muligt er jeg villig til at tage til jylland.,..
på forhånd tak

Kommentar
Fra : miritdk

Dato : 05-03-05 12:43
Kommentar
Fra : zkb

Dato : 05-03-05 12:53

har kigget...fandt absolut ingenting...:(

Kommentar
Fra : miritdk

Dato : 05-03-05 12:56

hmm synd - prøv at finde frem til sider hvor du kan skrive dig op - eller annoncere for eks

Accepteret svar
Fra : dova

Modtaget 210 point
Dato : 05-03-05 13:22

www.racekatten.dk
Men ellers er der i denn uge en der i Den Blå avis reklamerer med Whiskas-killinger på 11 uger med udenlandsk stamtavle, til 1500,- pr stk. tlf. 40107030
Og det er billigt, hvis det er de ægte Europe, for de koster snildt op til 4-5000-

Den rigtige farvebetegnelse på en "whiskas-kat" er for øvrigt: Sort Silvertabby

mvh dova

Kommentar
Fra : zkb

Dato : 05-03-05 13:35

har ringet til dem i dba.dk, de er solgt for lænnnggeee siden, og grunden til de var så billige var at de var røde...hehe har checket hele nettet ud...

Kommentar
Fra : mulberry

Dato : 05-03-05 14:45

Tip : Lad være med at vælge ud fra udseende, men ud fra kemi.
En rigtig success- historie mellem kat og ejer er når kemien imellem jer er god og katten også har valgt dig.
Håber du vil tænke over det, da det gør en stor forskel for begge parter.
Kat-menneske forhold baserer sig på gensidig respekt, du kommer ikke langt med at ville være den der bestemmer fra første færd, som nu, hvor det drejer sig om dens udseende passer dig. Måske skulle du hellere have en lille hund, den vil elske dig konstant næsten ligemeget hvordan du er.

Kommentar
Fra : mulberry

Dato : 05-03-05 15:24

Nå, men den slags (ovenstående) kommentarer er vel ikke velkommen, fjerne straks fluens ben.

Kommentar
Fra : taliskoko

Dato : 05-03-05 18:36

Da vi skulle finde vores foretrukne katterace tog vi simpelthen på udstillinger og sonderede terrænet.

Det er da fint du synes katten ser sød ud osv. Men du har heller ikke sat dig mere ind i det, andet end du ved det er en "whiskas kat som er sølv med sorte striber".

Skal man have en racekat SKAL man død og pine sætte sig ind i racen og hvad der med følger. Efter min mening er:"whiskas kat som er sølv med sorte striber" ikke godt nok... Og en fornuftig opdrætter spotter dig langt væk, at du ikke aner en brik om den race, du er ved at købe. Det kan godt være det lyder hårdt, men det er det mindste man kan gøre som racekattekøber, at sætte sig ind i sagerne.

Men nok opstød herfra... Held og lykke med jagten. Og prøv så at kigge på Racekattens hjemmeside.

mvh
Taliskoko-Den lykkelige ejer af syv MCO.

Godkendelse af svar
Fra : zkb

Dato : 06-03-05 20:29

Tak for svaret dova.du var merit var nu de eneste som holdte sig til tråden- jeg har godt nok søgt rundt omkring og skrevet mig op. grunden til jeg skrev whiskas kat er at mange ellers ikke ved hvad jeg snakker om..har oplevet det tidligere...men tak for hjælpen!
og jer andre, PLEASE hold jer til tråden, ellers behøver i ikke at skrive. Og hvor i alverden kom en hundehvalp ind i billedet????
jeg har nok undersøgt racen, inden jeg smider 4500 kr efter en killing, hvis ikke så er jeg godt nok dum!!!!!plus de ting som den skal bruge, så alt i alt løber det hurtigt op i minimum 6000 kr. og jeg er på SU; så hvis jeg har disse penge, er det nok fordi jeg længe har ønsket mig en europe og har undersøgt alt ang. den...men nok om det..tak for jer som svarede! :)

Kommentar
Fra : dova

Dato : 06-03-05 20:57

Selv tak zkb.

Nu ved jeg godt, at det er en Europe du gerne vil have, men vil alligevel nævne en race som British (shorthair),
den ligner lidt, er bare lidt mere kompakt og "bamset", og kan også fås som sort silvertabby (whiskas-kat)

Men held og lykke med at finde den rigtige kat.

mvh dova