/ Forside/ Teknologi / Operativsystemer / MS Windows / Spørgsmål
10  pallebhan.. 24310
Pinnacle Studio 8.
Fra : cccf
Vist : 422 gange
50 point
Dato : 05-03-05 11:49

Er der nogen som kan fortælle mig hvordan jeg for en DVD lagt ind i programmet ??
Jeg har en DVD som jeg har optaget på fra fjernsynet , jeg har ingen problemer med at lægge den ind i et program som hedder Magix movie pro.
men pinnacle vil ikke aceptere filen, (det er en vob fil) men programmet kan moske slet ikke gøre sådan noget .?
venligst cccf.

Accepteret svar
Fra : grow

Modtaget 50 point
Dato : 05-03-05 13:23

Prøv at hente programmerne fra dette link:

http://www.nero.com/en/nero-up.php

Kommentar
Fra : cccf

Dato : 05-03-05 14:02

Jamen det er ikke Nero der skal åbne min DVD, det er PINNACLE STUDIO.!

Kommentar
Fra : cccf

Dato : 05-03-05 14:37

Jeg har tænkt på, om man kan lave den VOB fil om til MPG.?
Det er moske det som er galt. ??

Godkendelse af svar
Fra : cccf

Dato : 05-08-06 12:30

Tak for svaret grow.

Kommentar
Fra : grow

Dato : 05-08-06 20:06

Hej cccf
Tak for point.
Pinnacle, Nero og Windows Moviemaker kan godt arbejde sammen hvis du bruger samme fil-egenskaber. .VOB - .Mpg eller .AVI
Jeg har meget fornøjelse af programmer fra: http://www.freewindows.dk/fw/modules/mydownloads/viewcat.php?cid=68

Prøv DVDshrink

God fornøjelse - grow