/ Forside/ Teknologi / Internet / Hjemme sider / Spørgsmål
10  refi 3578
hotmail.com
Fra : Nooben
Vist : 505 gange
50 point
Dato : 05-03-05 09:42

Jeg har lige formateret com. (xp). Og har nu et problem med at komme ind på hotmails hjemmes side, det er simpelthen ikke muligt for com. at hente hotmail´s side og logge ind i min mail box. Så er der et lille stykke software jeg mangler? Dette har aldrig været et proble, før når jeg har formateret, så jeg står lidt på bar bund.

Kommentar
Fra : Eyvind

Dato : 05-03-05 10:12

Du kan tilgå www.msn.dk (hotmail) og bruge din mail.
Men Hotmail har lukket for muligheden at sætte den ind i Outlook / Outlook Express.
Hvis man betaler der udvidede service så skulle man kunne (men jeg er ikke sikker.)

Kommentar
Fra : Nooben

Dato : 05-03-05 10:29

tak Eyvind, men problemet er at når jeg går ind på min box, loader siden bare meget langsomt, den lille grønne bar nede i venstre hjørne bevæger sig utrolig langsomt, og siden er bare hvid og til sidst loader den slet ikke, så jeg tænker jeg mangler et eller andet lille stykke software som skal bruges til hotmail (jeg ved ikke om du forstår hvad jeg mener, syntes selv jeg formulere det lidt rodet :))

Kommentar
Fra : miritdk

Dato : 05-03-05 11:34

ingen problemer med at komme ind herfra - måske skal du rydde lidt op på din pc ????

Kommentar
Fra : Nooben

Dato : 05-03-05 13:16

har som sagt lige formateret, så den burde være helt "ren". samtidig har jeg ingen problemer med at logge ind fra den anden com. jeg har. Jeg kan kun sammenligne det med den gang jeg ikke havde fået adobe reader instaleret og der var en del hjemmesider jeg ikke kunne læse (dpf filer eller noget i den dur). Men det er ihvertfald ikke hotmail sevicen der fejler noget, har som sagt haft problemet lige siden jeg genistalerede xp, men samtidig ikke haft problemer med at logge ind fra den anden com.
på forhånd tak

Kommentar
Fra : Luke2000

Dato : 05-03-05 13:52

Skift til g-mail det er 10 gange bedre.. eneste problem er de 3 første dage når du skal sige til alle du har skiftet

Kommentar
Fra : Nooben

Dato : 05-03-05 14:15

jo det lyder selvfølgelig godt nok, men kan nu ikke lide at jeg ikke ved hvad det er der er galt.

Accepteret svar
Fra : Eyvind

Modtaget 50 point
Dato : 05-03-05 14:26

Fra nyindstalleret Linux comp
Kan du komme herind:::
http://login.passport.net/uilogin.srf?id=2

Godkendelse af svar
Fra : Nooben

Dato : 05-03-05 14:37

Tak for svaret Eyvind. ved ikke lige hvad du gjor der Eyvind, men endnu en gang er det dig der redder dagen. takker

Kommentar
Fra : Eyvind

Dato : 05-03-05 14:52

Det er altid tilladt med lidt held.