/ Forside/ Teknologi / Internet / Andet internet / Spørgsmål
10  stl_s 3378
Program til at sende filer!
Fra : Pjevser
Vist : 478 gange
50 point
Dato : 05-03-05 04:58

Er der nogen som kender nogle gode programmer som man eventuelt kunne sende filer til hinanden, ligesom FTP, bare lidt anderledes!

Har nemlig et problem, skal sende en fil her senere på dagen til en ven, men min ftp virker ikke fordi både min sted far og jeg har ftp, så når han bruger sin virker min ikke!
Nogen der kan hjælpe??

Kommentar
Fra : hvaderikkeibrug

Dato : 05-03-05 07:17

Det kommer vel an på, hvad det er for en slags fil. Hvis den ikke fylder alt for meget, kan du vel bare sende den som vedhæftet fil i en e-mail?

Kommentar
Fra : newface

Dato : 05-03-05 07:43

MSN Messenger

Kommentar
Fra : Eyvind

Dato : 05-03-05 09:52

Eller hvis i begge installerer Skype.
http://www.skype.com/
Så kan i sende filer og billeder og snakke/skrive sammen.

Kommentar
Fra : molokyle

Dato : 05-03-05 10:04

Find et webhotel og up-load din fil, så er der to muligheder :

1.) Hvis du giver din ven brugernavn og kodeord kan filen overføres via FTP.

2.) Du kan lave en hjemmeside med et link til filen.

</MOLOKYLE>

Kommentar
Fra : miritdk

Dato : 05-03-05 11:57

msn messenger - yahoo messenger - skype - hurtigt og nemt at sende og modtage filer mens man snakker/chatter - ingen problemer i det

Kommentar
Fra : Pjevser

Dato : 05-03-05 16:30

Med msn, skype og alle de andre chat programmer går det for langsomt og sende filer! Skal sende en film til en, fylder ca 700 mb!

Kommentar
Fra : newface

Dato : 05-03-05 16:54

Posten

Kommentar
Fra : Pjevser

Dato : 05-03-05 16:59

Gider sku ikke lige frem brænde den ned på en cd og sende den med posten! Så får han den først engang i næste uge! Og så lang tid gider vi ikke vente

Kommentar
Fra : severino

Dato : 05-03-05 20:08

Hvad med at hente disse små programmer, som du finder under "filedeling" på http://medlem.jubii.dk/severino/ - så kan i udveksle programmer som i har lyst!

Kommentar
Fra : molokyle

Dato : 06-03-05 08:43

Der er også denne løsning : http://www.yousendit.com/howdoesitwork.aspx

</MOLOKYLE>