/ Forside/ Interesser / Familie & Relationer / Sexualitet / Spørgsmål
10  piaskov 789
Slap penis..:-)
Fra : RaB
Vist : 1442 gange
50 point
Dato : 04-03-05 23:51

Hjælp mig hvad skal jeg gør kan ikke få den op og stå når jeg er sammen med kæresten.. den kan godt komme lidt op og stå men ikke fuld ud, og det er røv træls... hvad er der galt og hvad kan jeg gøre ved det..?? det har slet ikke noget med hende at gøre for hun ser hammer godt ud og elsker hende.. så det har ikke noget med det at gøre.. kan det være fordi jeg ryger eller hvad..??

Kommentar
Fra : m13ark

Dato : 04-03-05 23:57

Tag det roligt, Den skal nok komme til at virke. Det er måske fordi du er lidt for anspændt. Bed hende om at hjælpe lidt til. En hånd gør underværker.

Kommentar
Fra : and_uden_tand

Dato : 05-03-05 00:01

Din pik kan ikke blive stiv, hvis du ryger blå Cecil, så drop dem og skift til Corner.

Kommentar
Fra : RaB

Dato : 05-03-05 00:02

Vi har kommet sammen i 4 måneder nu så er ikke anspændt mere... er trodsalt 23 år så har da en del erfaring på det område.. det var ikke sådan i starten. Den er først begyndt at drille her på det sidste.. skod..

Kommentar
Fra : RaB

Dato : 05-03-05 00:03

hehe ryger rød cecil, så det kan være derfor den kun kan blive halv stiv...

Kommentar
Fra : and_uden_tand

Dato : 05-03-05 00:07

Kan du ikke få hende til at sutte lidt på den.
Måske du skal ha lidt tobak med mere krudt i, så skift til grøn cecil

Kommentar
Fra : RaB

Dato : 05-03-05 00:12

kan jeg snart få et svar fra en der er seriøs.... Der er vist en hjemme hvor man kan stille en sex rådgiver...??

Kommentar
Fra : RaB

Dato : 05-03-05 00:12

om råd.. ups..

Kommentar
Fra : dova

Dato : 05-03-05 00:19

Du har da nogen problemer med "den lille mand"

Først vil den ikke holde længe nok, og nu gider den ikke helt komme op på dupperne.

Jeg tror det er fordi du fokuserer alt for meget på hvordan tingene helst skal fungere, og måske stiller for store forventninger til dine evner.
Prøv at slappe af en tid, og tænk på alt muligt andet istedet, så skal det nok gå.

Det er for tidligt, at du er ved at gøre dig selv impotent på grund af stress over at du fokuserer så meget på hvordan det skal være.
Det kan simpelthen skyldes præstationsangst for at du ikke tror den kan holde længe nok.

mvh dova

Kommentar
Fra : RaB

Dato : 05-03-05 00:25

Tak for svaret dova det lyder fornuftigt..

Kommentar
Fra : Toupie

Dato : 05-03-05 00:32

Hej RaB, jeg lister lige ind og minder dig om, at du skal huske at lukke dine spørgsmål - hvis du mener du har fået et svar - så andre kan se, at spørgsmåler er besvaret

Du har også dette spørgsmål åbent: http://www.kandu.dk/dk/spg/59662

// Toupie

Kommentar
Fra : bennymanden

Dato : 05-03-05 02:42

Nogle siger de kan "tænke" den op - andre "tænker" så meget på, at den skal op, at den skal kunne så og så længe, at DET bliver problemet.
---------------------------------------------------
Jeg er meget enig med dova omkring præstationsangst - så mit råd vil være: slap fuldstændig af med hvor længe det skal vare, og hvor stiv den skal være, og brug i stedet tiden og samværet på at nyde hinanden i fulde drag, så kommer naturen som regel til hjælp når selve akten skal gennemføres ........
Husk på, en kærlighedsakt er langt mere en penetration........
ved du hvad; en kærlighedsakt kan mellem de rette mennesker vare i årevis
Slap nu af, og held og lykke med det
mvh
<\\Benny

Kommentar
Fra : bennymanden

Dato : 05-03-05 02:45

Husk på, en kærlighedsakt er langt mere end penetration........
-----------------------------------------------------------------
.............. der manglede et >d< i ordet en = end (sorry)

Kommentar
Fra : MartinBT

Dato : 05-03-05 12:20

Kan også kun tilslutte mig de andre.

Og altså om du ik kan få den helt op og stå, eller den ik vil stå op i længere tid er vel også helt ligemeget.

Du kan da sagtens nyde din kæreste og hun kan da helt sikkert også få en masse ud af dig, selvom din lille mand ik lige har lyst til at lege med.

Efter min mening fokusere unge alt for meget på de nedre dele og ikke alle de andre steder på kroppen :) prøv de næste par gange kun at nusse hinanden fra maven og op. Efter nogle gange så bliver du helt sikkert tændt nok til den lille mand får lyst til at lege med.

Kommentar
Fra : CLAN

Dato : 05-03-05 12:53

RaB
Det var måske en ide at stille dit spørgsmål på http://www.netdoktor.dk/
eller kigge lidt på
http://www.netdoktor.dk/sex_samliv/index.shtml

Kommentar
Fra : Benjamin.Hansen

Dato : 05-03-05 19:50

Prøve denne.
http://www.rejsningsproblemer.dk/
Så du ved om det er noget der kan gøres noget ved.
Good luck
mvh benjamin

Kommentar
Fra : Pigen_17

Dato : 16-05-05 11:30

hej...
jeg tror ikke at det er fordi du ryger at den ikke vil komme op helt...
du tænker nok bare for meget på at den ikke vil som du vil....
måske skal du tage en snak med din kæreste og høre hende om i ikke kan finde en måde at hjælpe den "lille" fyr på....
Hvis det er at det ikke giver nogen resultater så prøv at gå ind på nogle af de hjemmesider hvor man kan læse om sådan nogen ting...
Hvis du stadig ikke kan få den op at stå så må du jo gå til lægen andet er der ikke at gøre...
Good Luck....
//Pigen_17

Kommentar
Fra : achner

Dato : 30-05-05 10:45

Hej RaB

Som tidligere nævnt... Tænk ikke på at målet er at få den op! Målet skal være at du og din kæreste skal nyde hinanden! Prøv at massere hinanden fra top til tå... helt nøgne! Gå i seng med en stor flaske creme/ massageolie. Brug gerne timevis på det! Det kan være at i finder ud af at mange steder på menneskekroppen er erogene!
Prøv at fokusere på noget andet. Måske forsvinder problemet så lige så hurtigt som det opstod! Og hvis ikke, vil jeg vædde på at i ikke synes at anstrengelserne har været spildte!

Held og lykke! Nyd det!

Achner