/ Forside/ Teknologi / Operativsystemer / MS Windows / Spørgsmål
10  pallebhan.. 24310
Underligt.....
Fra : baker.mc
Vist : 422 gange
50 point
Dato : 04-03-05 18:51

Hej der....

Har fået et pro. Jeg kan ikke lave gennveje for mine mapper til skrivebordet længer. hvad har jeg fået rodet ved??

hilsen B

Kommentar
Fra : Toupie

Dato : 04-03-05 19:17

Hejsa min gode ven

Hva dælen har du nu lavet, ka du ikk holde de fingre i ro??

// Toupie

Kommentar
Fra : miritdk

Dato : 04-03-05 19:28

Toupie du er da også så søøøøøøøøøød

tror også der skal lidt forklaring til før nogen finder ud af hvad det nu er - lol

Kommentar
Fra : Toupie

Dato : 04-03-05 19:35

Miritdk, jeg kender ham (privat) så jeg må godt drille he he

- men det er sikkert bare en flue der sidder forkert

Kommentar
Fra : miritdk

Dato : 04-03-05 19:59

hahahahahahaha - så har den filene siddet der længe

Kommentar
Fra : tedd

Dato : 04-03-05 21:08

Heller ikke hvis du højreklikker på mappen og Send til skrivebord?

Har du fluer Toupie?

Kommentar
Fra : Toupie

Dato : 04-03-05 21:42

Tedd, du skulle bare vide hvad jeg har

Kommentar
Fra : Eyvind

Dato : 04-03-05 23:01

H-klik på mappen > vælg genvej > nu vil den lægge genvejen på skrivebordet...........hvor det så end er.

Kommentar
Fra : miritdk

Dato : 05-03-05 08:12

højreklik på mappen og vælg send til skrivebord (opret genvej) - hvis det er xp - men jeg opfatter det som om du har kunnet før og ikke kan nu af en eller anden årsag - vil du så ikke være sød at fortælle lidt om det ???

Kommentar
Fra : miritdk

Dato : 05-03-05 08:14

alternativt kan du trække en kopi af mappen ud på skrivebordet

Kommentar
Fra : Toupie

Dato : 05-03-05 10:30

Nu skal I ikke fortvivle men Baker.mc er en travl mand og er sikkert på arbejde eller sådan noget, siden han ikke svare - men han skal nok komme på banen igen

// Toupie

Kommentar
Fra : baker.mc

Dato : 07-03-05 01:40

Sådan der T..

Flabet er hun jo. og DET med fluerne DET ved jeg!!!!

miritdk du har ret jeg HAR selvfølige prøvet alt det normale man kan gøre. men mener jeg på et tidspunkt var inde og rode i noget opsætning som jeg i min forvirret tilstand pt. ikke kan huske en s... af... alternativ .... ah minus så kommer skrivebordet sg til at fylde + 10 gb.. ikke effen..

Kommentar
Fra : miritdk

Dato : 07-03-05 07:33

baker.mc.... har du forsøgt med en systemgendannelse til før problemet opstod ???

Kommentar
Fra : baker.mc

Dato : 09-03-05 23:47

yepper men det virker ikke alligevel.. underlig ting?

Accepteret svar
Fra : miritdk

Modtaget 50 point
Dato : 10-03-05 05:46

Åbn Denne computer.
Dobbeltklik på et drev eller en mappe.
Klik på det ønskede element, f.eks. en fil, et program, en mappe, en printer eller en computer.
Klik på Opret genvej i menuen Filer.
Rediger størrelsen på vinduet, så du kan se skrivebordet.
Træk den nye genvej til skrivebordet.

genveje ligger gemt på din pc hvis du har slettet dem - så du kan måske være heldig at finde dem under søg og trække dem ud !!!!

Hvordan i alverden fik du ændret så du mener du ikke kan mere ?????????

Kommentar
Fra : miritdk

Dato : 10-03-05 05:48

eller........
højreklik på skrivebordet - vælg ny - og følg guiden

Godkendelse af svar
Fra : baker.mc

Dato : 15-03-05 21:42

Tak for svaret miritdk.

Det var en mulighed jeg ikke lige haavde fået overvejet.. men mangler stadig genvejsmuligheden men kan leve med det.. takkker

Kommentar
Fra : miritdk

Dato : 16-03-05 01:19

prøv at bruge start - hjælp og support - skriv genvej - og se under mulighederne