/ Forside/ Interesser / Andre interesser / Kandu.dk / Spørgsmål
10  arne.jako.. 6470
Smileys?
Fra : syrena
Vist : 459 gange
50 point
Dato : 04-03-05 17:58

En masse vittige "nørder" diskuterer ofte i Kandu. Mange er i stand til at indsætte lige præcis den rette smiley, når "meningen" bliver fremsat. Hvordan finder man disse sjove smileys?

Syrena

Kommentar
Fra : cdripper

Dato : 04-03-05 17:59

tryk på "kom godt i gang" og gå længere nede på siden til du finder det.

Kommentar
Fra : cdripper

Dato : 04-03-05 18:01

Kommentar
Fra : miritdk

Dato : 04-03-05 18:02
Kommentar
Fra : BjarneD

Dato : 04-03-05 18:13

..men den her finder du ikke der: (((((((((((((((spark))))))))))))))))

Kommentar
Fra : syrena

Dato : 04-03-05 18:16

Hej, cdripper! Tak for svaret! Du er en af de hurtige, og jeg er desværre en af de langsomme. Jeg gik straks ind i "Kom godt igang", og der dukkede alle de sjove smileys også op, men nu spørger den langsomme her: "Hvad gør man så"? Klikker man blot på en af dem, og så hænger de ved, til jeg når teksten i mit indlæg? ELLER HVAD?
MVH Syrena

Kommentar
Fra : BjarneD

Dato : 04-03-05 18:17

du skriver for eksempel sådan : - ) men uden mellemrum

Kommentar
Fra : BjarneD

Dato : 04-03-05 18:19

Du skal også være opmærksom på at der skal være mellemrum fra det sidste du skrev og frem til smiley koden eller står det bare som du skrev.

Kommentar
Fra : cdripper

Dato : 04-03-05 18:19

jaa der var jeg så langsom BjarneD du bruger altså bare forkortelserne kopiere dem eller husker dem.. Du skriver dem bare..

Kommentar
Fra : swarn

Dato : 04-03-05 18:21

Du marker det tegn der står ved sidenaf og trykker på kopi og så sætter du ind der hvor du vil sådan

Kommentar
Fra : miritdk

Dato : 04-03-05 18:22

eller kopierer tegnene og indsætter dem i teksten

(((((((((( lussing)))))))))) til BjarneD

Kommentar
Fra : BjarneD

Dato : 04-03-05 18:23

Det tager jo tid i "kampens hede" hvis man skal kopiere, men man husker dem hen ad vejen eller i hvert fald dem man bedst kan lide at bruge. osv.

Kommentar
Fra : cdripper

Dato : 04-03-05 18:24

jeg er dårlig til at huske sådan noget.. jeg kan kun huske få..

Kommentar
Fra : BjarneD

Dato : 04-03-05 18:25

(den blev kopieret)

Kommentar
Fra : cdripper

Dato : 04-03-05 18:29

Finder du ud af det?? Prøv at lave et!! den kan jeg huske

Kommentar
Fra : miritdk

Dato : 04-03-05 18:30

niks sådan vil jeg ikke have du render og ser ud BjarneD - (lægger en iskold steak på dit øje du kan fodre vovse med)

Kommentar
Fra : miritdk

Dato : 04-03-05 18:35

syrena - du kan markere alt i siden med smileys og kopiere dem og derpå sætte dem ind i for eks en e-mail og gemme den på skrivebordet som eml fil - så kan du til enhver tid komme til at kigge på den eller kopiere fra den uden at skulle rende frem og tilbage mellem kandu´s sider

Kommentar
Fra : dova

Dato : 04-03-05 18:47

Mirit
Det ka' da ikke betale sig at gemme, kopiere, sæt ind.o.s.v.
Det tager da længere tid, end at skrive tegnene

Jeg synes ikke det er et problem at huske dem i hovedet.

mvh dov a

Kommentar
Fra : miritdk

Dato : 04-03-05 18:50

dova der er forskel på folk - jeg synes heller ikke det er et problem men det er der faktisk mange der gør

Kommentar
Fra : Jernladyen

Dato : 04-03-05 18:56

Det er meget nemmere at udskrive smileyerne på papir og have under tastaturet. Jeg kan i hvert fald ikke huske dem. Og når jeg skal skrive dem, så er jeg ikke sikker på, at jeg husker rigtigt, så jeg kontrollerer lige en gang.
Hilsen Jette

Kommentar
Fra : miritdk

Dato : 04-03-05 19:02

der kan du selv se dova

Kommentar
Fra : molokyle

Dato : 04-03-05 19:12

Du kan selv bidrage med dine egne design's. Ja det tror jeg ligefrem både indehaverne, såvel som sitets brugere her, vil værdsætte :

1.) http://kandu.dk/dk/spg/20318
2.) http://www.kandu.dk/dk/spg/29751

</MOLOKYLE>

Kommentar
Fra : syrena

Dato : 04-03-05 19:14

Da jeg kom længst ned på Kandu-siden, skrev Jernladyen lige præcis det, som jeg lige har forsøgt, - nemlig at gå i REDIGER > Marker alt > Udskriv, men det mislykkedes desværre at få siden udskrevet, så jeg bedre kunne huske alle "smileysene". Pyha! Nu må jeg til alle jer sjove nørder igen med bøn og mere hjælp. "Miritdk's" forklaring var ellers rigtig pædagogisk til en langsomt opfattende elev!!
Syrena

Kommentar
Fra : miritdk

Dato : 04-03-05 19:18

jaja molo - men de kommer ikke med før kandu bliver lavet om iflg maria

Accepteret svar
Fra : molokyle

Modtaget 50 point
Dato : 04-03-05 19:19

syrena -> Det smarteste er at gå ind på : http://kandu.dk/dk/faq.asp#20 ..gå i din browsermenu :

Foretrukne->Føj til Foretrukne ..og evt. oprette en mappe til kandu link's ..og lægge listen dér ?

Det gør jeg

..så er den altid lige ved hånden

</MOLOKYLE>

Godkendelse af svar
Fra : syrena

Dato : 04-03-05 19:57

Tak for svaret molokyle. : - z, jeg skal nok få det lært (en dag)!

Syrena

Kommentar
Fra : Keldd

Dato : 04-03-05 20:10

Ha ha ha ha ha ha

Hilsen
Keldd.

Kommentar
Fra : Jernladyen

Dato : 04-03-05 20:53

Hej Syrena.
Når jeg kopierer dem, går jeg bare ind i smiley'erne og markerer dem alle. Derpå højreklikker jeg og trykker på udskriv. Og i "udskrivningen" sætter jeg mærke ved "markering". (der hvor der står sideområde)
Hilsen Jette

Kommentar
Fra : syrena

Dato : 05-03-05 14:33

Tak for anvisningen, Jette, nu vil jeg prøve igen!
Også tak til dig, Keldd, hvor er det herligt med mennesker i godt humør! "
Keep on going"!

Kommentar
Fra : Reset

Dato : 01-09-05 20:33

Kommentar
Fra : molokyle