/ Forside/ Teknologi / Operativsystemer / MS Windows / Spørgsmål
10  pallebhan.. 24310
Displaybillede i MSN Messenger 7.0 Beta
Fra : sion
Vist : 551 gange
50 point
Dato : 04-03-05 17:43

Mit billede i Messenger skifter hver gang jeg tænder computeren .... Hvorfor det? Og hvad kan jeg gøre for at lave på det? Jeg vil jo gerne have det samme pæne billede vist hver gang i stedet for en gummiand eller en fodbold.

Simon

Kommentar
Fra : tiemaster

Dato : 04-03-05 19:31

efter som det stadig kun er en beta version kan der være forskellige fejl i programmet.. så det kan være det er derfor... jeg kan f.eks ikke tegne i mit som de fleste a mine venner kan.. så håber snart den rigtige version er klar....

Kommentar
Fra : aZiX

Dato : 04-03-05 20:19

jeg ville prøve at geninstalere msn messenger 7.0beta.
jeg kører selv med 7.0 beta uden de store problemer og jeg syntes det virker fint.

Kommentar
Fra : sion

Dato : 05-03-05 12:06

Jeg har lige formateret computeren. Problemet var der før, og er der nu igen. Jeg må nok bare acceptere, at der er nogle småfejl i en beta-version, og så glæde mig til at den rigtige version kommer.
Det undrer mig bare, at det virker på nogle computere, og ikke på andre (ligesom tiemaster beskriver).

Simon

Kommentar
Fra : Pimp

Dato : 07-03-05 16:43

Hvorfor ikke bare vente til den rigtige version kommer, og brug 6.2 i stedet?!

Det er rimelig risikablet at bruge 7.0 lige nu, da man har fundet ud af at den bruges som en bagdør til viruser og andet guf for hackere...

Kan da fortælle dig Tiemaster at du mangler et plugin som hedder Journal Viewer og det kan hentes på Microsoft's hjemmeside :)

Kommentar
Fra : sion

Dato : 07-03-05 18:22

Ja tak skal du have, Pimp!!! Det var da et godt råd... Omtrent lige så godt som dine to tips i dag:

http://www.kandu.dk/dk/tip/10778
http://www.kandu.dk/dk/tip/10779

Men jeg har nu altså valgt at se stort på de nævnte advarsler og benytte 7.0 Beta.

Simon

Annuller spørgsmålet
Fra : sion

Dato : 07-01-06 00:38

Problemet har, som de fleste nok har bemærket, løst sig. Så nu annullerer jeg spørgsmålet.