/ Forside/ Teknologi / Hardware / Harddiske / Spørgsmål
10  tedd 4561
HD til video
Fra : Skorpion
Vist : 367 gange
100 point
Dato : 04-03-05 10:54

Er blevet tilbudt 2 stk 10 gb scsi harddiske og kort, brugt til billige penge. Skal bruges til videoredigering, da min egen har lidt problemer med at følge med.
Vil det hjælpe på problemet med en scsi og skal man holde sig fra at købe brugt harddiske.

Mvh.Skorpion

Kommentar
Fra : bentjuul

Dato : 04-03-05 13:34

Man kan jo få en ny IDE harddisk på 80 GB for omkring 450 kr. Dine problemer med at din harddisk kan følge med, er måske at der ikke er megen plads på den.

//bentjuul

Kommentar
Fra : Skorpion

Dato : 04-03-05 13:45

der er fint plads, har selv en på 80 gb, der er 40 gb tilbage, problemet er at harddisken skal arbejder meget når der arbejdes med video, og så kommer en alm. HD på overarbejde.

Skorpion

Kommentar
Fra : ultra2

Dato : 04-03-05 18:01

jeg ville opdatere mine ram og grafikkort
jeg tror det ville hjælpe meget