/ Forside/ Interesser / Andre interesser / Smalltalk / Spørgsmål
10  Camillasm.. 12371
Tillykke til Keldd - 1.års-dag !!!
Fra : bennymanden
Vist : 339 gange
30 point
Dato : 04-03-05 00:33

Keldd - så oprandt dagen hvor du har gjort dig bemærket her på siderne i et helt år
- du skriver jo selv, at det er vanedannende - så du er nok blevet en slags narkoman af det her.
----------------------------
...... men Keldd, der har været mange hyggelige stunder, og som du også selv er inde på, så får man jo også af og til et godt råd med på vejen
----------------------------
Du ønskes en god ÅRSDAG og jeg håber at møde dig mange gange her på siderne det næste år også.

<\\Benny

Kommentar
Fra : arne.jakobsen

Dato : 04-03-05 00:47

Hwa Fa'en Keld er det kun et år? Jamen Hilsen Arne

Kommentar
Fra : dova

Dato : 04-03-05 00:58

Tillykke med dit 1 års jubilæum her på Kandu.dk.

mvh dova

Kommentar
Fra : molokyle

Dato : 04-03-05 01:00

[hør]Pensionalderen kalder Keldd

</MOLOKYLE>

Kommentar
Fra : molokyle

Dato : 04-03-05 01:02

Ps. Tak for den (vente-)tid, vi kendte hinanden her på boardet

</MOLOKYLE>

Kommentar
Fra : Jernladyen

Dato : 04-03-05 01:44

Hej Keldd.
Til lykke med jubilæet. Gir du så kaffe og kage???????????? Ellers kan du komme herop og få den - og når du så er her, kan du også få lov at skifte vandhaner.
Hilsen Jette

Kommentar
Fra : jakjoe

Dato : 04-03-05 06:07

Keldd 1 år....

Ønsker dig mange gode år i selskab med kandu´erne.

mvh
jakjoe

Kommentar
Fra : miritdk

Dato : 04-03-05 06:20

også tillykke herfra - er det så førtidspensionsdag ?

Kommentar
Fra : emesen

Dato : 04-03-05 07:57

Hvem fa'en er Keldd - ha ha ha

Kommentar
Fra : dabj

Dato : 04-03-05 08:54

æhhh---Keldd?-er det ik ham--jow

Accepteret svar
Fra : Keldd

Modtaget 30 point
Dato : 04-03-05 08:58

Ih altså............ Mange tak allesammen, og alle dem der kommer forbi,

får chokoladecigarer og varm cocao, og alle de boller de kan spise

Jeg er ved at sammensætte aftenmènuen, og desværre måtte jeg opgive dybhavshummerne, på grund af vejret,

men jeg finder på noget.

Tak igen allesammen, selvom jeg ikke vil indrømme det, har jeg en klump i halsen.

Hilsen
Keldd

Kommentar
Fra : Sunowich

Dato : 04-03-05 10:14

Hej
Keldd Det er ham der sidder og rider på en ko
Mvh og god dag Suno

Kommentar
Fra : Toupie

Dato : 04-03-05 11:46

Keldd også et tillykke med 1. års dagen fra mig - hvor var det godt du fandt os og at du er blevet hos os

// Toupie

Kommentar
Fra : emesen

Dato : 04-03-05 11:58

Sorry Bennymanden.

Keldd uden for spørgsmålet..............hvad hedder din cpu-blæser - navn og nummer ???
Jeg har ikke skype her, men vil købe en på vej hjem.

Kommentar
Fra : ans

Dato : 04-03-05 12:04

Keldd med det 1. år på kandu

Så har du oplevet kandu på godt og ondt

Citat
alle dem der kommer forbi,

får chokoladecigarer og varm cocao, og alle de boller de kan spise

Hvad er varm cocao?

Hilsen ans

Kommentar
Fra : miritdk

Dato : 04-03-05 12:09

ans - det er nok en forkortelse af cola og cacao . men VARM cola ?

Kommentar
Fra : emesen

Dato : 04-03-05 12:09

Ans - det er cola med smeltet cacao.
Det smager ikke så godt men holder fluerne væk.

Kommentar
Fra : miritdk

Dato : 04-03-05 12:10

godt gået emesen - lol

Kommentar
Fra : emesen

Dato : 04-03-05 12:10

Kommentar
Fra : emesen

Dato : 04-03-05 12:11

Bare de ikke får mistanke om noget nu.

Kommentar
Fra : miritdk

Dato : 04-03-05 12:13

ihhhhhhh

Kommentar
Fra : ans

Dato : 04-03-05 12:25

Nåhhhhh emesen har været der

Kommentar
Fra : miritdk

Dato : 04-03-05 12:31

hvor ans ??????????????????

Kommentar
Fra : emesen

Dato : 04-03-05 12:39

Keldd>>>>>>>>>>>>>>>>>>>http://www.kandu.dk/dk/spg/61873#658702

Kommentar
Fra : Keldd

Dato : 04-03-05 12:42

eme:
Alpha PAL8952..... www.m-e.dk .....Se den på det sidste billede her: keldd.webbyen.dk

Husk gaverne når i kommer, og jeg får en særlig stor en af ans, fordi hun går og gør nar, jeg kan jo ikke gøre for,

jeg ikke kan stave til cocacacao .

Hilsen
Keldd.

Kommentar
Fra : Keldd

Dato : 04-03-05 12:44

www.keldd.webbyen.dk

Den smuttede.

Kommentar
Fra : emesen

Dato : 04-03-05 13:06

Tak Keldd.............

Kommentar
Fra : Keldd

Dato : 04-03-05 13:30

eme:
Husk: PAPST 80mm low noise 12db kabinetkøler = 71,20 + moms

Find den her: http://www.m-e.dk/shop/default.asp

Husk en ekstra stor gave når du kommer, eller penge i en konvolut. (Stor)

Hilsen
Keldd.

Godkendelse af svar
Fra : bennymanden

Dato : 04-03-05 23:06

Tak for svaret Keldd.
------------------------------
...... jeg kommer forbi på Aprilia´en så snart vejret bliver bedre, så må vi have gjort noget ved de der dybhavshummere
------------------------------
op med humøret - trods alderen

God week-end
<\\Benny

Kommentar
Fra : Keldd

Dato : 04-03-05 23:17

Selvtak benny,

ja stik tomaten indenfor , det kunne da være sjovt.

Der er ikke noget i vejen med humøret , jeg kunne bare godt tænke mig nogle flere funktioner i KanDu,

billeder, lyd, og ikke alle de fejl der er i løbet af ugen, men jeg er bange for det ligger lidt tungt med det.

Jeg skrev et brev til dem, for længe siden, m.h.t. til alle fejlene, og spurgte om de manglede penge,

jeg fik så et pænt brev tilbage hvor de bl.a. svarede "hvem gør ikke det" .

Men underligt der ikke sker noget.
Hilsen
Keldd.

Kommentar
Fra : ans

Dato : 07-03-05 18:34

bennymanden

Nu er der banket på din dør hele dagen. Hvorfor lukker du ikke op

http://www.kandu.dk/dk/spg/62107