/ Forside/ Teknologi / Operativsystemer / MS Windows / Spørgsmål
10  pallebhan.. 24310
MSN Håndskrift.
Fra : H2
Vist : 505 gange
100 point
Dato : 03-03-05 19:29

Hej.

Mig og min søster har MSN7.0 men jeg kan skrive beskeder håndskreven men det kan hun ikke hvorfor????

H2

Kommentar
Fra : cdripper

Dato : 03-03-05 19:31

det er nok fordi den hun skriver med ikke har 7.0 eller fordi de har sat deres instillinger til ikke at understøtte det.

Kommentar
Fra : arne.jakobsen

Dato : 03-03-05 19:32

Hvad mener du med håndskreven? Det kan du vel kun hvis du har en grafisk skriveplade.

Kommentar
Fra : H2

Dato : 03-03-05 19:33

Hvor kan man sætte det til for hun har 7.0 har selv instaleret det ved hinde

Kommentar
Fra : arne.jakobsen

Dato : 03-03-05 19:34

cdripper - når H2 skriver "Mig og min søster har MSN7.0" så har hun jo nok.

Kommentar
Fra : H2

Dato : 03-03-05 19:35

I feldet hvor man skriver beskedet kan man vælge håndskrift eller tekst som 2 fanebreve og så kan man med musen " skrive med håndskrift.

Kommentar
Fra : H2

Dato : 03-03-05 19:36

Det er på hver vores PC

Kommentar
Fra : arne.jakobsen

Dato : 03-03-05 19:38

cdripper - Og når du skriver "eller fordi de har sat deres instillinger til ikke at understøtte det."! Hvem mener du så? Hele din kommentar er noget vrøvl. Men OK. Prøv igen.

Kommentar
Fra : cdripper

Dato : 03-03-05 19:41

jaja aj.. du driller.. det gik lidt stærkt... det var faktisk forkert det jeg skrev undskyld... men hende/han hun skriver med skal også understøtte det.. hvis personen har 6.2 kan du muligvis ikke bruge håndskriften

det her gik også stærkt..

Kommentar
Fra : arne.jakobsen

Dato : 03-03-05 19:43

H2 - Håndskrift med en mus bliver alligevel aldrig til rigtig håndskrift. På MSN er det vigtigste at tale sammen på en letforståelig og hurtig måde. Hvis du ikke har en grafisk skriveplade til formålet, bliver det alligevel aldrig håndskrift. Du kan højest kalde det musekløer eller kragetæer. M.v.h. AJ

Kommentar
Fra : H2

Dato : 03-03-05 19:45

Jeg kan skrive til min søster og hindes veninder kan skrive til hinde, men min søster har ikke det faneblad

Kommentar
Fra : Trinethk

Dato : 03-03-05 19:50

Det er fordi det er en BETA version Msn7,0 er enu ikke helt færdig udviklet, derfor vil der for mange forkomme problemer.
Der er ikke andet at gøre, end at genindstalere msn7,0 og hvis i er heldige så virker det.

Jeg har også msn7,0 og jeg kan eks ikke spille spil over msn7,0 som så mange kan.
Tilgengæld kan jeg skrive. Jeg kunne genindstalere det,,,men gider ikke.

PS. Du/i Bliver hammer hurtig træt af Håndskriften, men det er selvfølgelig ireterende den ikke virker

Kommentar
Fra : CCjunior

Dato : 03-03-05 20:12

jeg havde på et tidspunkt hentet det også..det har ikke noget med hvad version du kører men er blot et ekstra lille program som kan bruges..lidt ligesom hvis du henter en masse smileyes...

CCjunior..

Kommentar
Fra : Trinethk

Dato : 03-03-05 20:21

CCjunior < et ekstra program ??? Mener du at man eks. kan hente det til msn6,2 ?
Det kunne jeg da godt tænke mig at få et link til så

Kommentar
Fra : emesen

Dato : 03-03-05 20:27
Kommentar
Fra : CCjunior

Dato : 03-03-05 20:35

http://debat.jubii.dk/showthread.php?p=2945944#post2945944
her er samme problem, med en løsning...

Kommentar
Fra : Trinethk

Dato : 03-03-05 20:36

Ja, det er jo netop BETA versionen. Msn7,0 ikke et tilægs program til msn.
Det er som msn 6,2 bare msn7,0 en nyer version som bare ikke er færdig udviklet, derfor hedder det Beta.
Den er brugbar, men ikke fuldendt

Kommentar
Fra : Trinethk

Dato : 03-03-05 20:37

Sådan har jeg ihvertfald opfattet det !

Accepteret svar
Fra : CCjunior

Modtaget 110 point
Dato : 03-03-05 20:37
Kommentar
Fra : Trinethk

Dato : 03-03-05 20:41

CCjunioer< Ja det er nok det helt rigtige
Men det er jo også en flahs, altså et program der gør det mugligt at afspille andre programmer. Jeg tror ike det har noget at gøre med Samleyes ?!

Kommentar
Fra : ans

Dato : 03-03-05 20:41

Hej H2

Jeg har været ude for det samme.

Søg på www.mess.be

dernæst klikker du på download, lidt nede klikker du så på "search our files" så skriver du i søgefeltet "ink" så kommer en ny side frem.

Næsten nederst på siden står "Ink Redistributable" der klikker du og får så muligheden for at downloade .

Hilsen ans

Godkendelse af svar
Fra : H2

Dato : 03-03-05 20:59

Tak for svaret CCjunior.
Det virker.

Kommentar
Fra : CCjunior

Dato : 03-03-05 21:09

det var da rart... jeg søgte på google efter messenger + skrift.. og fandt lidt blandet..

CCjunior

Kommentar
Fra : arne.jakobsen

Dato : 03-03-05 21:37

CCjunior - Godt gået knægt.

Kommentar
Fra : Hesels.dk

Dato : 01-05-05 18:40

Min hjemmeside har svaret på hvordan man for håndskrift i MSN Messenger 7.0 og 7.0 beta. Direkte link til guiden: http://www.hesels.dk/msnhaandskrift.htm

- Hesels.dk

Kommentar
Fra : Hesels.dk

Dato : 01-05-05 18:40

Min hjemmeside har svaret på hvordan man for håndskrift i MSN Messenger 7.0 og 7.0 beta. Direkte link til guiden: http://www.hesels.dk/msnhaandskrift.htm

- Hesels.dk