/ Forside/ Interesser / Rejser / Rejser & Udflugter / Spørgsmål
10  jakjoe 1830
London
Fra : 3849
Vist : 581 gange
43 point
Dato : 05-09-02 22:28

Hej

Er der nogen der har et godt forslag til noget i London?

Ikke de almindeligt sete steder, der har vi været, men noget som måske ikke står i bøgerne som I har oplevet?

Vi skal bo i Soho, men rejser gerne ud med tog for at se noget.

Hilsen 3849

Kommentar
Fra : pong

Dato : 06-09-02 15:42

Hej

Kan helt klart anbefale at smutte ind og se Mamma Mia. Kanon oplevelse !!

Accepteret svar
Fra : NinaM

Modtaget 43 point
Dato : 10-09-02 00:17

Hej 3849,

'Time Out' (et lille ugeblad) kan købes i London, her står alle afskygninger af arrangementer osv. listed på en overskuelig måde. Stand-up comedy er min favorit, sammen med diverse markeder, men du finder alt der sker i London i det blad. Der er en online udgave (månedlig) http://www.timeout.com/london/ hvis du vil planlægge hjemmefra.

Af ting jeg selv har set udenfor London, som alle kan laves som almindelige dagture eller halve dagture er Stonehenge, Hamilton Court Palace, Thames Barrier (hvis man er interesseret i sådan noget!), Oxford, Cambridge, Windsor, Greenwich, Wimbledon Lawn og det tilhørende tennis museum.
Der findes en båd der går fra centrum til Kew Gardens, og selvom man skulle have set Kew Gardens er bådturen også fin i sig selv - hvis det ikke lige regner.

Det bedste pub-miljø finder man ved at være på gaden omkring fyraften og følge efter en flok englændere som lige har fået fri. De ender altid på en pub og altid på en hyggelig en af slagsen.

God tur til London, bare det var mig!

Nina

Kommentar
Fra : NinaM

Dato : 10-09-02 22:30

tak for point, jeg glemte lige to ting mere:
'næste stop London' er en god og sjov alternativ guide fra politikens forlag.
Er du venstrehåndet? Så prøv 'anything lefthanded' i Brewer street.

Kommentar
Fra : 3849

Dato : 26-09-02 21:51

Hej NinaM

Vi skal netop bo lige om hjørnet ved Brewer Street og vi har set forretningen før, meget sjov.

Hilsen 3849