/ Forside/ Teknologi / Internet / Andet internet / Spørgsmål
10  stl_s 3378
få hurtigere download i bitlord og andet~
Fra : Stoned_Bush
Vist : 4390 gange
40 point
Dato : 03-03-05 17:57

Jeg prøver at hente ting ned med bitlord og Azureus men lige meget hvilket program jeg henter med og lige meget hvad jeg henter ned og at der er over 600 leech og 20 peers, henter den ikke med mere en max 10 kb/s.
Her er lidt om de ting jeg har:
adsl: 1024 kb ned/128 kb op
efficient speedstream 5100 (vist nok modem eller router)
jeg er på nette via en anden computer i rummet.
har windows xp pro

Jeg har været inde på http://www.portforward.com for at finde ud at at forwarde min speedstream.
Der stod at jeg skulle skrive 192.168.254.254 i en browser og så skulle jeg komme ind på routeren.
Men det virker ikke. Jeg har også prøvet 192.168.0.1 og 192.168.0.40 og andre. Stadig ikke noget der virker
Så er der nogen der kan hjælpe mig med det.
Skriv eventuelt på smoking.happy.hippie@gmail.com

Kommentar
Fra : molokyle

Dato : 03-03-05 18:30

Jeg kan ikke finde en UELA hos bitlord ? Så jeg tør ikke bruge denne service

Aurereus :

Citat
SourceForge.net will track the domains from which people visit SourceForge.net and analyze this data for trends and statistics. Subject to the provisions of this Privacy Statement, SourceForge.net may use accumulated data for various purposes, including but not limited to marketing analysis, service evaluation and planning.

= SPYWARE ...og frihed til at lægge belæg på din båndbedde !

..så dét vil jeg bestemt heller ikke røre med en Commodore C64 !

Bli'r folk da aldrig klogere ?

Du har den hastighed din udbyder giver dig til download og den service du benytter's up-load limit.

http://us.mcafee.com/root/speedometer/

</MOLOKYLE>

Kommentar
Fra : molokyle

Dato : 03-03-05 19:16

1.) http://www.stardownloader.com/
2.) http://www.freshdevices.com/

..er begge programmer der er garanteret fri for Spy-/Adware : http://spywarefri.dk/software.htm

Mht. P2P programmer, så kan man da lige så godt bruge MSN, så vidt jeg har forstået ?

Men så er det selvfølgelig sværere at distribuere ulovligheder UDEN det bli'r opdaget

</MOLOKYLE>

Kommentar
Fra : molokyle

Dato : 03-03-05 19:17

Ps. ..lægge belæg ??? ..lægge beslag..

..i min forrige kommentar.

</MOLOKYLE>

Kommentar
Fra : Stoned_Bush

Dato : 03-03-05 19:44

Hav mener du med at bitlord ikke har en UELA

Kommentar
Fra : Trinethk

Dato : 03-03-05 19:56

Erm,,, nu bruger jeg ikke Bitlord mere. (Skal havde det igen godt nok) Men mener da du kan stille på nogle slot.
Hvor mange henter af dig eks ? Hvis du har travlt med at hente noget, så sæt din op på 60 - 80 og sæt dine uploads ned.
Så henter den hurtiger. Mener at det er på den måde, men kan detsvære ikke helt huske det !

Kommentar
Fra : Trinethk

Dato : 03-03-05 20:00

Prøv at gå ind i indstilninger og stil Global Max Downloads på 80 og Global Max Upload på 10 eller sådan noget,,,prøv dig lidt frem,,, det er ihvertfald derfra det forgår

Kommentar
Fra : Trinethk

Dato : 03-03-05 20:11

Ja okay, ved nærmer efterlæsnin af dit spg, kan jeg jo regne ud at du har været inde og klikke rundt i indstilninger...
Sååå,,,,, Så ved jeg kisme ikke lige hvad der kan være galt ?

Kommentar
Fra : molokyle

Dato : 03-03-05 21:06

Jeg mente EULA, som er en; End User License Agreement, man finder enten under Private Policy, User Agreements eller Terms of Use ! : http://www.wordiq.com/definition/Eula

Det er her man siger : JADAK ! til spyware, hvis ikke man ser sig for

</MOLOKYLE>

Kommentar
Fra : molokyle

Dato : 03-03-05 21:12

Ps. Spyware man siger tak til på denne måde kan ikke fanges af div. Spyware fjerner/blocker ting !

Hvorfor ? næeh... man har jo selv takket, bukket og skrevet under på; at disse snedige bastianer kigger en over skulderen. (Hvilket naturligvis koster båndbredde = din.)

Sig ja til et certifikat du ikke kender (.. i blinde, om du vil) og så er fanden løs i laksegade

...og du har ikke fået det fra mig

</MOLOKYLE>

Kommentar
Fra : molokyle

Dato : 03-03-05 22:01

Sig ja til denne pop-up (..det er en lille ting jeg har lavet ) og du er også på 'skideren'. Den kan i hvert fald være særdeles irriterende for en newbee !

http://home20.inet.tele.dk/friheden/temp/igen.html

</MOLOKYLE>

Kommentar
Fra : molokyle

Dato : 03-03-05 22:16

Med lidt PHP, ASP, Perl eller anden CGI ville en sådan ting være et rent slaraffenland for 'godtroende' sjæle der føler sig fristet til at skaffe sig en hurtig 'gevinst' ..eller hva' der nu bliver sat i udsigte på sådanne sider !

</MOLOKYLE>

Kommentar
Fra : molokyle

Dato : 04-03-05 09:58

Jeg har tøffet lidt omkring på nettet for at snuse noget op om bitlord. Nogen (bl.a. bitlord selv ) siger programmet ikke indeholder Spy-/Adware, men man finder også det modsatte :

Citat
By No.21 at 2005-02-09 21:28:58 GMT

Please dont download BitLord its a ripoff of Bitcomet and contains Spyware, adware. And pobably is made up by a advertising company.

I tvivl ? Lad være !

</MOLOKYLE>

Kommentar
Fra : tedd

Dato : 04-03-05 16:00

Det bitlord siger er at de gemmer ip adressen fra domainer og kan evt. bruge det bl.a markedsanalyser! Kan vel ikke siges at være spyware? De gemmer vel bare login loggen fra deres server?

Kommentar
Fra : molokyle

Dato : 04-03-05 16:09

tedd -> Mener du mit citat ifm. Azureus ?

Jeg vil ikke dømme i denne 'sag', men påpeger blot at P2P under alle omstændigheder er en sikkerhedsrisiko.

Jeg ved hvad bitlord siger, men hvad siger andre ?

Teknologien til at udnytte f.eks. dataminers kræver jo netop, man kan distribuere brugernes IP i forbindelse med et ID.

</MOLOKYLE>

Kommentar
Fra : Pjevser

Dato : 05-03-05 05:01

Prøv eventuelt og logge på din router (hvis du har sådan en) ip'en vil nok være http://192.168.1.1 og så åben port TCP 6881
Så burde du nok kunne hente lidt hurtigere
jeg har da været over de 300 kb/s så mon ikke du også kan