/ Forside/ Interesser / Fritid / Biler / Spørgsmål
10  Nordsted1 11856
Mølle til BMW
Fra : h.greve
Vist : 551 gange
50 point
Dato : 05-09-02 22:20

Er der nogle der ved om man kan sætte en turbo på en BMW E36 318I vi har søgt og søgt men kan kun finde til turbo-diessel. Har i nogle råd eller links så vil vi blive meget glade,for vi er snart ved og være trætte af og læse svensk og tysk vi håber der er hjælp og hente.

På forhånd tak.

Kommentar
Fra : thunderbox

Dato : 05-09-02 22:45
Kommentar
Fra : Nyhedsbruger

Dato : 05-09-02 22:11

Hej

Prøv her:

http://www.koed-3er.dk/

MVH

Dennis Nielsen
MB300D

"h.greve" <h.greve.news@kandu.dk> skrev i en meddelelse
news:DTOd9.54760$ww6.4001482@news010.worldonline.dk...
> Er der nogle der ved om man kan sætte en turbo på en BMW E36 318I vi har
> søgt og søgt men kan kun finde til turbo-diessel. Har i nogle råd eller
> links så vil vi blive meget glade,for vi er snart ved og være trætte af
> og læse svensk og tysk vi håber der er hjælp og hente.
>
> På forhånd tak.
>
> --
> Leveret af:
> http://www.kandu.dk/
> "Vejen til en hurtig løsning"
>

Accepteret svar
Fra : Camsti

Modtaget 50 point
Dato : 17-09-02 12:58

Selv om det skurrer i enhver BMW-ejers ører så har jeg lavet et par stykker af dem - i samarbejde med http://www.koed-3er.dk/ og det bedste der fåes er en lader fra en Sierra Cosworth .. Så forsøg at snakke lidt med Henrik fra Koed-hugget eller forhør dig hos din nærmeste Ford forhandler ...

Ellers kan Kolstrup-tuning på Sjælland eller NoK fra Års med garanti give dig gode råd ...

Men iøvrigt .. Hvorfor en turbo ? Find en 6´er og et topstykke fra en 325´er og bunden fra en Eta-motor og så det lavest gearede bagtøj du kan finde. Derpå henter du en close ratio gearkasse fra Tyskland og du behøver faktisk ikke mere. Den kan lave hjulspind i alle de gear du har lyst til indtil dækkene er væk .. For det er vel ikke for at køre hurtigere en loven tillader du vil have turbo på .. Vel ??

Godkendelse af svar
Fra : h.greve

Dato : 23-09-02 17:51

Tak for svaret Camsti. Du lyder som en der har forstand på hvad du snakker om hvis du har flere gode råd så skriv endelig igen.

MVH. Henrik Greve

Kommentar
Fra : Camsti

Dato : 23-09-02 18:03

Tak for rosen

Har været med på et par projekter (en Alpina med bi-turbo og en M3 med knap 660 hk) så lidt har jeg da puslet med.

Men tror nu det er bedst du bare ringer til Henrik fra http://www.koed-3er.dk/ og snakker med ham. Han er detaljernes mand og ved hvad det koster.

MVH
Camsti