/ Forside/ Teknologi / Operativsystemer / MS Windows / Spørgsmål
10  pallebhan.. 24310
brænde 99 minuter cd i nero
Fra : popo
Vist : 477 gange
50 point
Dato : 03-03-05 11:08

Er der nogen som kan fortælle mig hvordan man brænder 99 minuter i nero har sat,har været i fil indstillinger og sætte gul markør til 99 og rød markør til 100,og i expert funktion cd max til 99.54.74.Men nero spytter cd ud når den skal brænde og siger der ikke er plads nok,filen der skal brændes er på 770mb

Kommentar
Fra : BjarneD

Dato : 03-03-05 11:12

Understøtter din brænder så store medier?

Kommentar
Fra : BjarneD

Dato : 03-03-05 12:32

Hvis du har behov for, at brænde store filer kan jeg kun anbefale, at du anskaffer en DVD brænder og brænder på DVD medier hvor der kan være MEGET mere.

Accepteret svar
Fra : dbl

Modtaget 50 point
Dato : 03-03-05 13:09

Med Nero kan du brænde 870MB CD'er
Start Nero>
Klik på FILE og vælg PREFERENCER.
Der klikker du så på fanebladet EXPERT FEATURES, og sætter fluben i ENABEL OVERBRUN DISC-AT-ONCE BURNING.
Bagefter sætter du MAXIMUM CD LENGTH til 99 min.

Og for god ordens skyld klikker du dig også lige ind på fanebladet GENERAL og sætter RED MARKER til 100 min.

Mvh.
d.Buus
www.dbuus.dk

Kommentar
Fra : anyway

Dato : 03-03-05 14:45

Du kan selvfølgelige købe medier der er beregnet til 100 min. http://www.mam-e.com/web/cd-r_100_min_900mb_golden.phtml men prismæssigt???

Kommentar
Fra : refi

Dato : 03-03-05 15:32

Har selv samme problem, og alle de gode råd hjælper desværre ikke hvis brænderen ikke understøtter overburning.
Nero gør - men det hjælper ikke hvis brænderen ikke gør.
Så DVD er nok det bedste alternativ.

Kommentar
Fra : oscardino

Dato : 04-03-05 01:10

Hej Popo
Ingen "normal" Cd skiver kan indholde så meget, husk også at der bruges ca; 30-50 MG for at afslutte og lukke din brænding. Nero skulle kunne brænde den men jeg tror den mangler plads til at lukke af. ellers er de kun 2 mugligheder jeg kender, brug dit DVD drev vis du har sådan et, eller en file splitter.
Hilsen oscardino

Godkendelse af svar
Fra : popo

Dato : 31-08-06 08:46

Tak for svaret dbl.